Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه هنر ــ بیست‌ودومین قسمت از فصل سیزدهم برنامه علوم انسانی «زاویه» با عنوان «از سوگ تا حماسه» به بررسی ابعاد نظری پدیده شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا، برنامه علوم انسانی «زاویه» در گام بیست‌ودوم خود در ویژه‌ برنامه‌ای دو ساعته، به بررسی و تبیین نهاد علم از پدیده شهادت سپهبد قاسم سلیمانی می‌پردازد تا با حضور اساتید علوم انسانی چشم‌اندازی از افق معنایی و آینده ایران پس از شهید قاسم سلیمانی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام حمید پارسانیا، دانشیار جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، حسام‌الدین آشنا، دانشیار فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) و ابومحمد عسگرخانی، دانشیار حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در این قسمت با بررسی و کندوکاوی در ظرفیت‌های پدیده شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برای بازیابی هویت ملی، افزایش همبستگی اجتماعی و تثبیت اقتدار و امنیت ملی به تبیین الزامات صیانت از ایران و ترسیم آینده ایران پس از این پدیده بی‌نظیر خواهند پرداخت و به این پرسش پاسخ خواهند داد که «چگونه می‌توان از سوگ به حماسه گذر کرد؟»

مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: برنامه زاویه شبکه چهار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • شمش خم کن چیست؟
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم