Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین حکیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا  در ساعت ۱۲:۵۵ ظهر امروز، شاخص بر خط کیفیت هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در این شهرستان ها به ترتیب ۱۰۵و ۱۰۱ گزارش شده است.

وی اظهار داشت:‌ همچنین این شاخص در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ  نیز به ترتیب ۶۱ و ۹۱ بوده و نشان دهنده سالم بودن کیفیت هوا در این شهرستان ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیمی به گروه های حساس توصیه کرد که با توجه به احتمال بروز علایم تنفسی در این افراد و همچنین تشدید بیماریهای قلبی،ریوی، افراد مبتلا به این بیماریها، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

مدیرکل هواشناسی البرز روز گذشته برای امروز و فردا پایداری هوا و افزایش آلاینده ها را پیش بینی کرده بود.

منصوررحمانیان اظهارداشت: هوای امروز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، شب افزایش ابر، دمای هوا بین صفر تا ۱۱ درجه بالای صفر،‌ افزایش آلاینده‌ها و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وضعیت هوای فردا پنجشنبه، نیمه ابری تا ابری، مه‌رقیق، بارش پراکنده برف و باران، یخبندان صبحگاهی، دمای هوا بین منفی ۲ تا هشت درجه بالای صفر،‌افزایش آلاینده ها و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

هوای روز جمعه،‌نیمه ابری تا ابری پاراه ای نقاط بارش خفیف برف و باران، یخبندان صبحگاهی،  دما منفی سه تا هفت درجه بالای صفر است.

در استان البرز ۹ ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر است.

برچسب‌ها پایش کیفی هوا آلودگی هوا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایش کیفی هوا آلودگی هوا استان البرز پایش کیفی هوا آلودگی هوا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای صاف و آفتابی در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:هوای مازندران روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوا در ۵ نقطه خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران