Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرثی گفت: صندوق بیمه کشاورزی قریب به ۱۷۳ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان سمنان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی کیومرثی» با اعلام این خبرگفت: در سال زراعی ۹۸-۹۷، مبلغ ۱۷۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال غرامت به کشاورزان، دامداران و بهره برداران خسارت دیده محصولات باغی، زراعی، منابع طبیعی، طیور، دام، تنه درختان و آبزیان در استان سمنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت شد.

 

رئیس بانک کشاورزی استان سمنان افزود: این میزان غرامت به هفت هزار و ۲۵ نفر از خسارت دیدگان بخش کشاورزی و دام، طیور و آبزی داری پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: دوهزار و ۳۰۸ نفر، شمار افرادی است که محصولات خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی استان سمنان قرار داده اند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی صندوق بیمه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟