Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@11:31:19 GMT

خوزستان میزبان اردوی تیم ملی بانوان هاکی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۱۲۳۶

خوزستان میزبان اردوی تیم ملی بانوان هاکی شد

امینه خجسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: موفقیت تیم های خوزستان در رقابت های استعدادهای برتر کشور موجب شد تا خوزستان میزبان اردوی تیم ملی باشد؛ این اردو بهمن امسال با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی به برنامه ریزی هیات هاکی خوزستان در بخش هاکی روی چمن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رشته هاکی روی چمن المپیکی است طبق ابلاغ فدراسیون فعالیت در این رشته بیشتر مورد توجه استان ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات هاکی خوزستان توجه به بخش پایه را از اولویت های هیات هاکی خوزستان دانست و افزود: عملکرد ورزشکاران نوجوان خوزستان در رقابت های کشوری موجب شد تا ۲ هاکی باز این استان در بخش پسران و دختران به اردوهای تیم ملی فراخوانده شوند تا آغازی برای رشد بیشتر هاکی خوزستان باشد.

وی در خصوص هاکی سالنی گفت: با توجه به نداشتن سالن اختصاصی، هم اکنون تمرینات ما تنها روی چمن برگزار می شود البته جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان بابت اختصاص زمینی برای احداث خانه هاکی تشکر کنم. تا پایان امسال کار ساخت خانه هاکی خوزستان آغاز می شود.

خجسته ادامه داد: از آنجا که زنده یاد سالم خجسته رییس سابق هاکی خوزستان از بزرگان ورزش هاکی در کشور بود با تصمیم فدراسیون مقرر شد که رقابت های لیگ دسته یک با عنوان جام زنده یاد مرحوم خجسته در اسفند به میزبانی اهواز برگزار شود که مقدمات این کار در حال انجام است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اداره کل ورزش و جوانان اردوی تیم ملی تیم ملی رقابت های لیگ هاکی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد