Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک از حمله موشکی به مقر آمریکایی‌ها تقدیر کرد و گفت: هرجنایتی از سوی آمریکایی‌ها سیلی محکم‌تری را به‌دنبال خواهد داشت و حمله به عین‌الاسد سبب حقارت بین‌المللی آمریکایی‌ها است. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق اظهار داشت: دشمن خیال کرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیروزی برایشان به حساب می‌آید که خوشبختانه اقداماتی که شب گذشته در عین الاسد عراق صورت گرفت گوشه چشمی و ضرب شستی بود که البته هنوز بیانیه بعدی سپاه پاسداران صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به زودی شاهد انعکاس خبرهای مربوط به این حرکت منتشر و منعکس می‌شود که جمهوری اسلامی ایران پرقدرت مقر آمریکایی‌ها در عین‌الاسد عراق را در هم کوبیده و بیش از 35 موشک به این مقر شلیک شده است.

مطهری:حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد پاسخ دو ملت ایران و عراق به آمریکا بودنخستین واکنش یک مقام دولتی به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسدالمیادین: احتمالا بالگردهای آمریکایی در حال انتقاد اجساد از عین‌الاسد هستند

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: همین حمله موشکی شمار قابل توجهی از تروریست‌های آمریکایی را کشته و خسارات بسیاری به آمریکایی‌ها وارد کرده چراکه این محل مهمترین مقر آمریکایی‌ها در عراق و بغداد بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: قطعا آمریکایی‌ها اگر جنایت دیگری را مرتکب شوند سیلی‌های بعدی را محکم ومحکم‌تر خواهند خورد.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود

یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد