Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-وزیرای خارجه ایران و اوکراین به دنبال حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ظهر امروز به صورت تلفنی، گفت و گو کردند.

در پی سقوط تاسف بار یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی که به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان ایرانی و شهروندان خارجی از جمله اوکراینی منجر شد، وادیم پریستایکو وزیر امور خارجه اوکراین دقایقی پیش با وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزرای خارجه دوکشور با ابراز تاسف عمیق از این سانحه دلخراش، جان باختن اتباع دو کشور را تسلیت گفتند. علت وقوع این سانحه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر برترین شاسی بلندهای واقعی بازار آمریکا در مدل 2020 دیدنی‌های امروز| از جشنواره نبرد آرد و تخم مرغ تا حمله به خانه خاخام نیویورکی برندگان جوایز گلدن گلوب 2020 معرفی شدند بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار توزیع بنزین طبق روال روزانه و همیشگی ادامه دارد مطهری: همیشه گفته بودم استقلالی‌ام رژیمی که به بیماران «پیوند کلیه» کمک می‌کند وزیر راه بر بررسی دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی تاکید کرد بازی در سریال‌های مناسبتی بازیگر را فرسوده می‌کند این بیماری، بیماران بستری شده را تهدید می‌کند پیام تسلیت استاندار تهران در پی سانحه سقوط هواپیما آغاز آزمایش DNA از خانواده جان باختگان سقوط هواپیما بارش برف و باران در برخی مناطق کشور محرومیت ورزشکار پارالمپیکی ایران بخاطر دوپینگ افزایش تعداد تلفات تروریست‌های آمریکایی در حمله موشکی سپاه به «عین‌الأسد» کالدرون به آخر خط رسید پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل قزاقستان شاخص بورس با افت ۵۰۳۶ واحدی روبرو شد ماراتن نفس‌گیر کارگردانان برای رسیدن به خط پایان فجر ۳۸ جان باختن فرزندان یکی از مدیران وزارت بهداشت در سقوط هواپیما افزایش قیمت سوخت در اروپا با تشدید تنش‌های ایران و آمریکا عملیات دیشب سپاه اول بسم الله بود کارت‌خوان ایرانی فعال در خارج از کشور شناسایی می شوند سپاه عزیز و مقتدر به خواست قاطع ملت، به‌درستی عمل کرد پرطرفدارترین ها سهم‌های بزرگ در بازار سرمایه به قیمت اصلی خود باز می‌گردند نرم افزار رمزساز ریما در بانک توسعه صادرات ایران فعال شد پربیینده ترین ها پربحث ترین ها کاهش ۴۲.۶ درصدی قاچاق سیگار رشد ۲۴ درصدی میزان بارش‌های کشور تولید سالیانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن مرغ در کشور در آذر ماه رشد قیمت مسکن نداشتیم کشورهای فاسد، درآمد مالیاتی کمتری دارند قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۱۰/۱۱ امکان کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۱۰/۱۱ سهم 50 درصدی نان و فرآورده‌های آن در سبد غذایی خانوار‌های ایرانی آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران با حمایت بانک صادرات ایران در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد تجلیل از فرزند همکار شعبه خمینی شهر بانک ایران زمین هزار و یک جایزه در انتظار کاربران همراه بانک ملت توسعه دانش و مهارت عملیات ارزی همکاران از اهداف آموزشی بانک توسعه تعاون است زنجیره‌ی اعتماد، کامل می‌شود؛ گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک‌پاسارگاد پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت آغاز سال نوی میلادی نرم افزار رمزساز ریما در بانک توسعه صادرات ایران فعال شد ثبت نام حمایت معیشتی افرادی که یارانه‌شان قطع شده، از ۲۲ دی ماه خودروسازان در ارتقای کیفی استاندارد آلایندگی پیشران بوده اند بهره برداری آزمایشی از منطقه یک آزاد‌راه تهران شمال دو «دگرگونی بزرگ» در ۲۰۲۰|پیش‌بینی اکونومیست از اقتصاد ایران صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف