Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی گفت: ۳۲هزار و ۹۳۹ تردد وسایل نقلیه در محورهای اصلی جنوب کرمان از روز تشییع سردار سلیمانی تا موج بازگشت ثبت شده است.

«مسعود جمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب گفت: با توجه به حساسیت حضور بیشتر گشت های راهداری جنوب کرمان در زمان قبل و بعد از مراسم تدفین سردار شهید سلیمانی در محورها، رصد سرعت خودروها با دوربین های ثبت تخلفات و سامانه های تردد شمار از تمام ظرفیت ها برای تردد ایمن رانندگان و مردم استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به آمار ثبت شده 32 هزار و 939 تردد وسائل نقلیه در محورهای اصلی جنوب کرمان عنوان داشت: سامانه های بزرگراه خلیج فارس با ثبت 20 هزار و181تردد سنگین ترین حجم تردد از لحاظ رقم عددی را به خود اختصاص داد که این رقم تا ساعت 12 ظهر امروز پس از پایان مراسم تدفین استخراج شده است. 


وی از ثبت 6 هزار و 249 تردد در محور بزرگراهی سردار شهید سلیمانی (محور جیرفت – بافت) 6 هزار و 709 تردد در محور جیرفت – جبالبارز خبر داد و گفت: با توجه به رصدهای الکترونیکی در محورها و گشت های راهداری خوشبختانه حادثه ای منجر به فوت و واژگونی خسارت آور در حوزه راه های جنوب استان کرمان را شاهد نبودیم.


جمیلی با تشکر از مجموعه همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل در زمینه کمک در جهت رصد الکترونیکی و فیزیکی محورهای ارتباطی جنوب کرمان اظهار داشت: مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به عنوان مرکز هدایت و کنترل محورها، قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، رسانه های فضای مجازی و خبرگزاری ها و از همه مهمتر رعایت قانون توسط مردم و رانندگان توانست با یک کار تیمی و هدفمند روزهای بدون حادثه ای را در جاده های جنوب کرمان رقم زند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اضافه کرد: علی رغم حجم نیمه سنگین ورودی های جیرفت از سمت کرمان شب گذشته خوشبختانه با گره ترافیکی رو به رو نبودیم.

وی ابراز داشت: با توجه به حجم تردد همکاری مردم و رانندگان در جهت حفظ خونسردی، توجه به قانون و پرهیز از عجله و شتاب سبب خواهد شد زمینه بروز هرگونه تصادف حذف و تردد ایمنی در جاده ها داشته باشیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی کرمان سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی وسایل نقلیه تردد تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

امید شریفی مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم در خصوص «اولویت‌های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‏گردشگران دیگر کشور‌ها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، طی دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان‌های مسئول انجام شده است.

او افزود: از آنجایی که گردشگری و سفر با استفاده از وسایل نقلیه شخصی موجب کاهش هزینه‌های سفر، افزایش سرعت تردد، افزایش تعداد گردشگران و همچنین رونق کسب و کار تمامی صنوف و اقشاری که در مسیر‌های گردشگری فعالیت دارند می‌شود، طرح روان سازی و تسهیل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه شخصی مسافران و گردشگران خارجی به کشور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه و پیگیری شده است.

شریفی، سفر زمینی با وسایل نقلیه شخصی را به عنوان یکی از عناصر مورد علاقه و انگیزه‌های گردشگران دنیا برشمرد و اظهار داشت: این نوع سفر در سال‌های اخیر طرفداران بیشتری در جهان پیدا کرده است. از این رو، تسهیل تردد بین المللی وسایل نقلیه مسافران و گردشگران خارجی می‌تواند به رشد گردشگری ورودی و افزایش سهم آن در شاخص‌های اشتغال زایی و اقتصادی به ویژه تولید ناخالص داخلی کشور موثر عمل کند.

سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشور‌های همسایه، از منع تردد خودرو‌های خارجی با پلاک بین المللی در ایران و الزام دریافت و نصب پلاک گذر موقت به عنوان یکی از عوامل معطلی و سرگردانی مسافران و گردشگران در مرز‌های ورودی کشورمان یاد و تصریح کرد: این مشکل، سالیان متمادی موجب نارضایتی گردشگران شده بود که خوشبختانه پس از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مقامات و مدیران دستگاه‌های ذیربط در کشور با تأیید معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، موضوع بلامانع بودن ورود وسایل نقلیه با پلاک بین ‏المللی به کشور، در فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط رئیس پلیس راهور فراجا به تمامی واحد‌های ذیربط ابلاغ و به اجرا گذاشته شد.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصریح کرد: در پی اجرای این طرح، زین پس بر اساس کنوانسیون ‏های بین ‏المللی و قانون الحاق ایران به‏ کنوانسیون عبور و مرور جاده‏ای (۱۹۶۸ وین)، ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرز‌های کشورمان، بلامانع است و فقط خودروهایی‏ که بدون پلاک بین‏ المللی قصد ورود به‏ کشور را دارند ملزم به نصب فوری پلاک گذر موقت در تمامی مبادی ورودی به کشور، خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران