Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:28:59 GMT

کشف کالای قاچاق دو میلیاردی در شهرستان چگنی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۲۸۳۷

کشف کالای قاچاق دو میلیاردی در شهرستان چگنی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در شهرستان چگنی خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان چگنی حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه خرم زال به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۶ هزار و ۴۱۸ قطعه لوازم‌خانگی، خودرویی و آرایشی قاچاق شامل لباسشویی، چراغ، شفت و بوگیر خودرو  و انواع لوازم‌آرایشی  کشف و یک  نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲ میلیارد و ۴۱۰  میلیون ریال  اعلام کردند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده  تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: پلیس با عزمی راسخ و با قاطعیت تمام و در حمایت از تولیدات داخلی، با مفسدان اقتصادی  و قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کالای قاچاق فرمانده انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف