Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: خونخواهی سپهبد شهید سلیمانی یک مطالبه عمومی مردمی بود و قاطبه مردم درخواست انتقام حرکت ناجوانمردانه رژیم تروریستی آمریکا را داشتند. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: اقدام مناسب سپاه به فرموده رهبری سیلی به آمریکا بود، دشمن گمان نمی‌کرد ایران واقعا انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حرکت موجب شد تالم فراوانی که در سطح جامعه از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی وجود داشت، کمی تسلی یابد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح فوریتی ضد آمریکایی در مجلس گفت: این اقدام گامی تاریخی و بی نظیر بود که در آن تصریح شده بود باید از آمریکا انتقام سختی گرفته شود.

واکنش اقلیم کردستان عراق به واکنش انتقامجویانه ایران به جنایت تروریستی آمریکاپدر شهید مظفری‌نیا: پسرم 12 سال در رکاب سردار سلیمانی بودسرداری که هیچ‌وقت کاخ نشین نشد + فیلم

وی تصریح کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران موجی از خوشحالی در میان ایرانیان و ملت‌های آزاده جهان ایجاد کرد، آمریکا هم می‌داند از این به بعد هیچ کجای دنیا برایشان امن نخواهد بود و موجی از تنفر از این رژیم تروریست ایجاد شده است.

شریفی گفت: ترور شهید سلیمانی نشان داد انقلاب همچنان پویا و زنده است و مسیر خود را ادامه می‌دهد و در این چند روز نیز اوج وحدت و اتحاد ملت ایران میان شیعه و سنی با هم و با سایر ملل آزادی‌خواه دنیا را نشان داد.

وی اضافه کرد: اهل سنت نیز از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به شدت متالم و ناراحت شدند و برای این سردار رشید اسلام اشک می‌ریختند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی در زمان حیاتش قوت قلبی برای شیعه و سنی بود و موجب تقویت وحدت شد و شهادتش نیز موجب تقویت انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان شد.

وی با اشاره به حضور اهل سنت هرمزگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی در تهران و کرمان افزود: انتقام و خونخواهی ایشان یک مطالبه مردمی بود و قاطبه مردم درخواست انتقام حرکت ناجوانمردانه رژیم تروریستی آمریکا را داشتند.

شریفی در پایان بیان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای دفاع از جهان اسلام و نه فقط ایران جهاد کرد و مزدش را گرفت

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس