Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان هشدار داد که هر اقدامی علیه منافع ایران با سخت ترین و محکم ترین پاسخ روبرو می‌شود. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز یزد، پنجمین شماره رادیو تسنیم با اخباری از گوشه و کنار استان یزد منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر اقدامی علیه منافع ایران با سخت ترین و محکم‌ترین پاسخ روبرو می‌شود

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به هدف قرار و گرفتن پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار و تمام کشورهای مستکبر دنیا بدانند که هر اقدامی علیه منافع نظام و استقلال و امنیت ایران انجام دهند، با سخت‌ترین و محکم‌ترین پاسخ ایران روبه‌رو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشداری بود که آمریکا و همه کشورهای دیگر بفهمند ایران به مانند برخی دیگر کشورها نیست که در مقابل زورگویی آنها نایستند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر استکبار یکی بزند، 10 تا از ایران می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: با سیلی که دیشب آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خورد، تمام کشورهای منطقه به خوبی فهمیدند که هیچ راهی جز خروج نظامیان آمریکا از منطقه وجود ندارد.

رادیو تسنیم| یزد در سوگ سردار دلها + صوترادیو تسنیم یزد| نام حاج قاسم سلیمانی دشمن را به وحشت می‌اندازد + صوت

قدرت پوشالی آمریکا مشخص شد

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: حمله به پایگاه مهم عین‌الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش, قدرت پوشالی آمریکا را نشان داد.

سرهنگ رضا پورشمسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و شهید سلیمانی افزود: این حمله کوبنده به خاطر اهمیت پایگاه نظامیان آمریکایی‌ها، قدرت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عظمت ملت قهرمان ایران را مشخص کرد.

آغاز یکصد و پنجاهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در یزد

 نشست مجمع شهرداران کلانشهر های ایران صبح امروز چهارشنبه 18 دی‌ماه با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و جمعی دیگر از شهرداران کلانشهرهای کشور آغاز شد.

دستور استاندار یزد برای توقف واگذاری مراکز درمانی به بخش خصوصی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از دستور استاندار برای توقف واگذاری کلینیک های خاتم‌الأنبیاء، افشار و آزمایشگاه مرکزی به بخش خصوصی خبر داد.

رشد 127 درصدی ارزش صادارت استان یزد

 مدیر کل گمرک استان یزد از رشد ریالی 127 درصدی صادارت استان یزد طی هشت ماهه ابتدای امسال خبر داد.

 وی گفت: در این مدت 310 میلیون دلار کالا به کشورهای هدف صادارتی استان ارسال شده است.

کشاورزان یزدی 510 میلیارد ریال کمک بلاعوض دریافت کردند

 معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: امسال دولت 510 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان این استان پرداخت کرده است .

عباس حاجی حسینی افزود: این میزان کمک برای لایروبی و مرمت 250 رشته قنات و همچنین اجرای سه هزار هکتار طرح آبیاری نوین در اختیار کشاورزان استان قرار گرفت.

شهرداری اردکان صاحب بودجه فرهنگی شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از تعریف و تائید بودجه فرهنگی در ردیف اعتباری سال آینده شهرداری اردکان خبر داد.

«محمد جواد شاکر» در خصوص مصوبات آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان عنوان کرد: اولین کاری که در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌ها در سطح شهرستان انجام می‌شود، دریافت پیش نیازها از مرکز آمار استان و انتخاب مشاور جهت تهیه و اجرای طرح اعتلای فرهنگ عمومی است.

تکمیل فاز اول دهکده گردشگری تیجردِ ابرکوه تا پایان امسال

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ابرکوه از تکمیل فاز اول دهکده گردشگری تیجرد, با اعتبار 35 میلیارد تومان خبر داد.

«حمید مشتاقیان» اظهار کرد: این دهکده توریستی که درکنار قلعه تیرجرد و به عنوان اثری به جا مانده از دوره قاجار است تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/784/ ع

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران

یک روزنامه کویتی مدعی شد:«آمریکا در یک جلسه غیرمستقیم از ایران خواسته است از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع بین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

روزنامه الجریده کویت در ادامه آورده است: «طرف آمریکایی همچنین از ایران خواسته است به توافق سابق هسته ای بازگردد به گونه ای که براساس آن، تهران غنی سازی اورانیوم را در محدوده ۳.۶۷ درصد نگه دارد و آمریکا نیز تحریم های ایران را لغو کند.»

براساس ادعای این روزنامه، «طرف آمریکایی از تهران خواسته است بر متحدانش در منطقه به منظور توقف حملات در دریای سرخ فشار بیاورد، از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع ین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

به نقل از شفقنا در ادامه مطلب این روزنامه آمده است: «طرف آمریکایی به صورت غیرمستقیم از ایران خواسته است قبل از هرگونه توافقی بین طرفین، به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازرسی از تاسیسات هسته ای اش اجازه دهد.»

بنابر نوشته الجریده، «ایران نیز به طرف آمریکایی رسانده است که کاهش هرگونه تنش در منطقه مستلزم توقف حمایت های نامحدود آمریکا از اسرائیل و اتخاذ اقداماتی برای مهار تل آویو است.»

الجریده همچنین نوشت: «ایرانی ها از توافق برای توقف جنگ در غزه و هرگونه توافقی که مورد موافقت فلسطینی ها باشد، حمایت می کند و در مورد جنوب لبنان هم به همین شکل است. ایران به آمریکا هشدار داده است که اگر اسرائیل بخواهد به جنوب لبنان حمله کند، ایران بیکار نخواهد نشست و برای شکست حمله اسرائیل هرکاری خواهد کرد. در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای نیز ایران به طرف آمریکایی رسانده است که گزارش های دقیقی به آژانس در خصوص تاسیسات هسته ای ارائه کرده است.»

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر