Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در صورتی که گابریل کالدرون به طور قطعی از این تیم جدا شود آن وقت با چالش انتخاب جانشین این مربی روبرور خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن سابق پرسپولیس نیز معتقد است برای جانشین کالدرون باید کسی بیاید که توان مدیریتی بالایی داشته باشد. حسین بادامکی که اینروزها به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهر مشهد فعالیت ۶ سال و از سال ۸۵ تا ۹۱ در پرسپولیس بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بادامکی ابتدا درباره فعالیت های اینروزهایش گفت:

” اینروزها کارهای مربوط به هیات فوتبال مشهد را انجام می دهد. ما آمدیم به فوتبال مشهد کمک کنیم و دوستان هم در این مدت خیلی لطف داشتند.”

بازیکن سابق تیم پدیده و ابومسلم درباره گلایه هایی که اعضای تیم شهرخودرو از کمبود برخی امکانات دارند گفت:

” من فکر کنم منظور دوستان در شهرخودرو زمین است. اما واقعیت این است که شرایط زمین در مشهد و کل استان اصلا خوب نیست. در حال حاضر یک زمین خوب در منظرآباد داریم که شهرخودرو در آن تمرین می کند و بقیه زمین ها کیفیت خوبی ندارند. خود هیات فوتبال هم با مشکل زمین برای برگزاری مسابقاتش مواجه است.”

حسین بادامکی افزود:

” چه شخصا و جه هیات فوتبال تمام تلاششان را انجام می دهند که هم برای شهرخودرو و هم برای مشهد مشکل زمین حل شود.”

هافبک سابق پرسپولیس که در یک دوره شش ساله از لیگ ششم تا دوازدهم در این تیم حضور داشت درباره شرایط تیم سابقش گفت:

” من هم شنیدم که کالدرون فسخ کرده است. نمی توانم بگویم حس بدی ندارم اما فکر می کنم به خاطر مشکلاتی داریم نمی توانیم دیگر از مربی خارجی استفاده کنیم. این فقط برای پرسپولیس نیست و احتمالا برای تیم های دیگر هم پیش می آید و حتی معتقدم برای جذب بازیکن خارجی هم مشکلاتی به وجود بیاید.”

حسین بادامکی افزود:

” بعد از اتفاقاتی که برای استراماچونی افتاد انتظار می رفت این موضوع درمورد کالدرون هم تکرار شود چرا که پرداخت پول به خارجی ها بسیار کار دشواری شده است. از طرف دیگر شرایط اقتصادی به گونه ای است که شاید استفاده از مربی خارجی به صرفه نباشد.”

کاپیتان سابق پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می شود کالدرون به خاطر اینکه افشین پیروانی از تیم کنار گذاشته نشد بازنمی گردد هم گفت:

” بعید می دانم نیامدن کالدرون به حضور افشین پیروانی ربط داشته باشد. این ها حواشی است که ایجاد شده و فکر نمی کنم آقای پیروانی نخواهد که کالدرون برگردد. مشکل از نظر من جای دیگری است.”

حسین بادامکی درارتباط با جانشینان احتمالی کالدرون هم گفت:

” مربیگری کردن در پرسپولیس کار خیلی سختی است و با تیم های دیگر متفاوت است. همه این اسامی که مثل دایی، گل محمدی و علی کریمی که مطرح می شوند اسطوره های فوتبال ایران هستند اما به شخصه معتقدم پرسپولیس کسی را می خواهد که بتواند اوضاع را مدیریت و کنترل کند چرا که بعد از رفتن کالدرون قطعا حواشی و فشارها افزایش خواهد یافت. تیم الان در صدر جدول است و دوست و دشمن می توانند باعث پیدا شدن حواشی زیادی شوند. اما اگر مدیریت خوبی انجام می شود تیم می تواند روند خوبش را ادامه بدهد.”

حسین بادامکی در پایان با اشاره به مدیریت محمدحسن انصاری فرد هم گفت:

” من خودم در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد به پرسپولیس آمدم اما شرایط امروز نسبت به آن زمان خیلی فرق کرده است. البته از بعضی جهات الان شرایط تیم بهتر است اما فکر می کنم انصاری فرد کار سختی پیش رو دارد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حسین بادامکی کالدرون پرسپولیس تیم پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس حسین بادامکی کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره، پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گروه نخست: از پانزدهم تا هجدهم اردیبهشت
وحید نواب، امیرحسین قربانی (مازندران)، شمس‌الدین شهبازی، امیر نظری (کرمانشاه)، امیرمهدی رحیم‌آبادی، ایمان گل‌شاهین، رضا امینی‌زاده (کرمان)، مهدی شکوهی، مرتضی جمالی (قم)، احسان غلامحسین‌پور، بهنام آرندی، رضا خادمی (فارس)، مرتضی انیسی (تهران)، محسن کولیوند، محمد نادری (لرستان)، هادی خوش‌اقبال (خراسان‌رضوی)، رسول صحرایی (خراسان‌شمالی)، حسین خلیلی (بوشهر)

گروه دوم: از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه
حسن صفری، حسین تیزبر (بوشهر)، مسلم مهرابیان، حسین شجاعی (کرمان)، احسان غلامحسین‌پور، آرمان قنبری (فارس)، مجتبی حسینی، حامد بابائیان (قم)، امین رضایی، مرتضی پایا (مازندران)، امیر فرجی، روح‌اله دهقان، امیر تلخابی (مرکزی)، یونس حسنی، بهروز شاه‌محمدی، میثم بهمنی، میثم محمدی (زنجان)، حمیدرضا عزیزی (تهران)

گروه سوم: از بیست و یکم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه
یاسر رستمی، حسین نوروزی، کمیل علیزاده (مازندران)، مسعود ژولیده (کرمانشاه)، عبدالرضا کریم‌زاده، محمدجواد عالی‌زاده (بوشهر)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، سجاد آتش‌سقا (خراسان‌رضوی)، رضا سلجوقی (خراسان‌شمالی)، مسلم اکبری (تهران)، علیرضا مددی‌زاده، ابوالفضل سلطانی (کرمان)، سعید جهانی (زنجان)، سجاد نوری‌خواه (قم)، محمدعلی موسوی، ابراهیم قائدی، میلاد محمدی (خوزستان)، رضا رحیمی، عرفان گلچین (فارس)

کادر فنی:
سرمربی: علیرضا رعدی
مربی: علیرضا طارمی
مدیر تیم ملی: فرهاد نفرزاده
سرپرست: ابوالفضل رشیدی

دیگر خبرها

  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول