Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@08:07:32 GMT

اهواز| تفکر انقلابی رمز پیشرفت کشور است + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۵۶۵

اهواز| تفکر انقلابی رمز پیشرفت کشور است + تصاویر

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: کشور امروز تشنه تفکر انقلابی و اقدامات انقلابی است. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمود معین پور در آیین تجلیل از جهادگران علم و فناوری ایده‌ها طرح‌های برتر استان خوزستان، اظهار داشت: حضور عالمانه در عرصه‌های مختلف برای رشد و تعالی کشور نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شما نخبگان که در این عرصه در تلاش بوده خط مقدم هستید، افزود:  تک تک شما هر کدام حاج قاسم سلیمانی هستید که با قلم، فکر، ابداع، ابتکار و نوآوری‌تان تیرمستقیم و خلاص را بر دشمنان این نظام می‌زنید.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: بعد از پایان جنگ تحمیلی تحت حمایت‌ها و ارشادت‌های مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف تلاش کردیم که در این باره درجات عالی‌مان روز به روز در حال پیشرفت است.

اصفهان| دشمن از گسترش تفکر انقلابی در دنیا می‌ترسداهواز|"راهیان نور" رمز ماندگاری تفکر انقلابی استرئیس سازمان تبلیغات اسلامی: تفکر انقلابی جوانان گره‌گشای مشکلات است

سردار معین پور افزود: بعد از پایان جنگ تحمیلی دشمن تمام تلاش خود را کرد و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و علمی  یک جنگ تمام عیار را شروع کرد.

وی در ادامه گفت: با و جود تمام کارشکنی و عدم‌ همکاری‌های دولت‌های مختلف در عرصه های پژوهشی زمانی که رتبه‌های علمی کشور جمهوری اسلامی  در مقابل رتبه‌های علمی دنیا را زمانی که مشاهده می‌کنیم مافوق تصور است.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه هر زمان دولتی آمد هر جا کمبود بودجه داشت اولین کاری که کرده بودجه‌های علمی و پژوهشی را کاهش داد، گفت: سربازان حضرت خامنه‌ای  با تلاش و کوشش که به خرج دادند عَلمِ، علم و فناوری را بلند کردند.

وی با تایید بر تفکر انقلابی، افزود: تفکر انقلابی باعث محرک و شتاب شما جوانان  در این مسیر می‌شود. تفکر انقلابی و تفکر بسیجی در این مسیر با سرعت بیشتری حرکت می‌شود.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: کشور امروز تشنه تفکر انقلابی و اقدامات انقلابی است. اقدامات لیبرابی بعد از 40 سال از انقلاب سبب شده در برخی از عرصه‌ها سطح پایین داشته باشیم که در شان و منزلت جمهوری اسلامی نیست؛ زمانی که تفکر لیبرابی حاکم بوده به مانند صنعت خودرو حتی نمی‌توانیم بعد از 40 سال روی پای خودمان بایستیم.

سردار معین پور با اشاره به رشد و توان نظامی کشور، گفت: رشد و توان نظامی امروز کشور برگرفته از تقکر انقلابی همچون شهید طهرانی مقدم و یارانش است؛  با وجود تحریم‌هایی که حاکم بود این شهید عالی قدر با تقکر انقلابی خود  فعل ما می‌توانیم را صرف کرد.

به گزارش تسنیم، در این آیین از 50پژوهشگر برتر در عرصه‌های پژوهشگران برتر اقشار دانشور، فرماندهان منتخب پایگاه‌های علمی، مخترعین برگزیده، فعالین مخترع در اجرای نمایشگاه، منتخبین کشوری مقاله نویسی علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور، منتخبین جهادگران علم و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان استان و همچنین منتخبین ایده‌ها و طرح‌های برتر در حوزه اقتصاد دانش بنیان تجلیل به عمل آمد.

همچنین اجرای گروه سرود و ایراد سخنرانی نخبگان در این آیین از دیگر برنامه‌ها بود.

در ادامه تصاویری از این آیین مشاهده می‌کنید.

 

 

       انتهای پیام337/ ع                                                    

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بارش باران در اهواز
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی