Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حسینعلی شهریاری  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر امینی فرد در ایرانشهر اظهار داشت: مرحوم دکتر امینی فرد فقط متعلق به حوزه انتخابیه خود نبود بلکه دغدغه آن حل مشکلات سیستان و بلوچستان و کشور بود.

او  با اشاره به ویژگی اخلاقی و علمی نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وی فردی صبور و دلسوز بود که برای منطقه زحمات زیادی کشید و به مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان به عنوان رییس این مجمع وزن داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایشان انسان شایسته و منطقی بود که شبانه‌روز وقت خود را برای حل مشکلات مردم گذاشته بود.

او بیان کرد: مرحوم امینی فرد برای تشییع جنازه سردار سلیمانی می‌خواست در تهران حضور داشته باشد که متاسفانه این حادثه رخ داد.

شهریاری همچنین به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب به پایگاه آمریکا در عراق اشاره کرد و افزود: رهبرمعظم انقلاب خود بر این حمله نظارت داشتند و جواب کوبنده‌ای به آمریکای جنایتکار دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه فقدان دکتر امینی فرد برای همه ما سنگین است گفت: شیوه مدیریتی و نگاه دکتر امینی فرد بالا بود و تلاش‌های زیادی برای توسعه سیستان و بلوچستان بویژه حوزه انتخابیه ایرانشهر انجام دادند.

احمدعلی کیخا درایت، روشنفکری، تلاش و تواضع را از خصوصیات بارز مرحوم دکتر امینی فرد دانست و افزود: همه ما داغدار از دست دادن چنین مرد پرتلاش و متواضع هستیم

ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر نیز با بیان اینکه مرحوم دکتر امینی فرد خدمات زیادی انجام داد و همیشه پیگیر مسائل و مشکلات مردم منطقه بود گفت: نگاه دکتر امینی فرد فراتر از استان بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و برادر این مرحوم اظهار داشت: همه‌ی ما خدمت‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و خدمت به مردم را افتخار خودمان می‌دانیم.

دکتر مهران امینی فرد همچنین با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار دل‌ها برای اقتدار و امنیت کشور تلاش کرد و امروز مردم قدر شناس خدمات ارزنده‌ی این شهید والا مقام هستند.

خودروی سوزوکی دکتر امینی‌فرد ۱۵ دی ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر در کیلومتر ۴۵ محور زاهدان - خاش محدوده جون آباد با یک دستگاه پراید تصادف کرد.

در این حادثه به دلیل شدت تصادف علاوه بر محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی راننده وی به همراه راننده پراید نیز جان خود را از دست دادند.

محمدنعیم امینی‌فرد در سال ۱۳۴۶ در شهر "بمپور" از توابع شهرستان "ایرانشهر" در جنوب استان "سیستان و بلوچستان" به دنیا آمد. وی پس از سپری کردن تحصیلات مقدماتی و متوسطه در شهرستان‌های "بمپور و ایرانشهر" موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. سپس با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴، در رشته "پزشکی عمومی" دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و پس از چندی دانش آموخته شد. دکتر امینی فرد هم چنین مدرک تخصصی چشم پزشکی و مدرک فوق تخصصی قرنیه را از این دانشگاه اخذ کرد.

از جمله سوابق دکتر امینی فرد می‌توان به ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان "ایرانشهر"، عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی ایرانشهر، عضویت در هیئت علمی گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ریاست بخش بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان اشاره کرد.۷ اسفند سال ۱۳۹۴، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ در این دوره دکتر محمد نعیم امینی فرد در همان مرحله اول، به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های "ایرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج" از توابع استان "سیستان و بلوچستان" به خانه ملت راه یافت.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟

فرهنگیان به بهانه روز معلم از دغدغه‌های خود در دیدار با مسئولان گفتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هر سال در آستانه روز معلم با فرهنگیان که همکلام می‌شویم از مشکلات مختلف و تجارب شیرین خود در طول سال‌ها تدریس می‌گویند.

خاطرات شیرینی که عمدتاً در ارتباط با دانش‌آموزان و کمک به آنها شکل می‌گیرد اما مشکلات که تعدادشان هم کم نیست، سال‌هاست ثابت بوده و در حال تکرار است و گویی اراده‌ای برای حل آنها وجود ندارد.

معیشت، کلاس‌های شلوغ مدارس دولتی و افت کیفیت در این مدارس، دلزدگی و بی انگیزه بودن دانش‌آموزان برای درس خواندن به دلیل محتوای آموزشی غیرکاربردی و.... از جمله مشکلاتی است که ریشه کهن در نظام آموزش و پرورش ایران دارد.

به بهانه روز معلم/بازی، شادی و کودکی در متفاوت‌ترین کلاس درس

جعفر عالی‌پور؛ دکترای تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی، مدرس  دانشگاه فرهنگیان و دبیر علوم تجربی از استان چهارمحال بختیاری با اشاره به دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور گفت: در دیدار با رئیس‌جمهور نکات مختلفی از سوی فرهنگیان به عنوان مشکلات آموزش و پرورش مطرح شد.

وی افزود: یادگیری در مدارس باید پایدار باشد و اگر می‌خواهیم در سطح جهانی رقابت داشته باشیم باید یادگیری در مدارس مفهومی باشد و این موضوع نیاز به ابزار و وسایل دارد.

مدرس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه یادگیری مفهومی یعنی دانش‌آموز از طریق انجام آزمایش و فعالیت‌های مختلف به دانش برسد نه اینکه بر حفظیات تأکید شود، گفت: یکی از دغدغه‌های معلمان تجهیز مدارس دولتی و اجرای رتبه‌بندی به نحو احسنت بود که در دیدار با رئیس جمهور ذکر شد.

عالی‌پور ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که به جای شعار عمل کنیم، هر چه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم در تمام جنبه‌های کشور شاهد رشد خواهیم بود.

همچنین سلمان رستمی؛ دانشجوی دکترای تکنولوژی آموزشی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دغدغه‌های بسیاری در حوزه آموزش دارند و آن را به گوش مسئولان می‌رسانند، گفت: در جلسه دیدار فرهنگیان با رئیس جمهور به عنوان سخنران تأکید کردم که تمام جامعه باید به فکر ترمیم و گسترش آموزش و پرورش باشد و اگر این اتفاق بیفتد، توسعه سریع‌تری خواهیم داشت همچنین معلمان باید خودشان را تجهیز کنند تا به درجه علمی بالا برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان