Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد که «سید محمد علی حسینی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش این کشور دیدار و طرفین درباره تحولات اخیر در منطقه گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ژنرال باجوا و سفیر ایران درخصوص اوضاع امنیتی منطقه و آنچه که در این بیانیه رویایی ایران و آمریکا عنوان شده، بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش پاکستان افزود که  سفیر چین نیز امروز در جلسه ای جداگانه با فرمانده ارتش پاکستان دیدار و طرفین درخصوص تحولات منطقه ای رایزنی کردند.

به دنبال حوادث بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس و تعدادی از همرزمان وی در حمله تروریستی آمریکا در خاک عراق و پاسخ انتقام جویانه جمهوری اسلامی ایران به عملیات تروریستی آمریکا، نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان از آمادگی این کشور برای کمک به تنش زدایی در منطقه خبر دادند.

نخست وزیر پاکستان ساعاتی پیش در یک پیام توییتری اعلام کرد که وی از ژنرال باجوا فرمانده ارتش این کشور خواسته است تا با فرمانده های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عربستان و آمریکا ارتباط برقرار کرده و پیام صریح اسلام آباد مبنی بر آمادگی برای کمک به صلح منطقه ای و ملحق نشدن به درگیری ها را ابلاغ کند.

«عمران خان» با ابراز نگرانی عمیق نسبت به اوضاع کنونی در خاورمیانه و خلیج فارس گفت: جنگ به نفع هیچ کس نیست و باید اقدامات فوری برای تنش زدایی در منطقه به کار گرفته شود. 

نخست وزیر پاکستان همچنین با هدف پیشبرد تلاش های این کشور برای کمک به تنش زدایی در منطقه از وزیر خارجه خود خواست تا به ایران سفر کند. /

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد پاکستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی