Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:32:42 GMT

برگزاری همایش کشوری سادات نبوی در سقز

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۹۹۳

برگزاری همایش کشوری سادات نبوی در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری همایش کشوری سادات نبوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام برومند رازیانی چهارشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی که در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا و برنامه‌هایی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بسیار مهم و ارزشمند است و نیاز است در این راستا گفتمان‌های شهید و شهادت توسعه و گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف با 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: شهادت این سردار پرافتخار ایران و جهان اسلام، انقلابی را در ایران اسلامی و جهان به وجود آورد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی مدافع اسلام و سرزمین اسلامی و انقلاب بود و در زمان حیات و شهادت هم باعث وحدت و اتحاد ملی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای پاسداشت این ایام از جمله محافل قرآنی و ختم سوره الرحمن در مدارس و هدیه به روح شهید سلیمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام رازیانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه فاطمیه(س) عنوان کرد: حضرت محمد(ص)، حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، نمونه‌ها و الگوهایی برای ترویج سبک زندگی اسلامی هستند و باید در ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش کرد.

وی همچنین به برگزاری یک همایش کشوری در سقز اشاره و عنوان کرد: پیش کنگره شعر اهل بیت و همایش کشوری سادات نبوی در شهرستان سقز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه سقز نیز در این جلسه افزود: کارنامه مخالف حقوق بشری و اقدامات تروریستی برای جهانیان آشکار شده است.

رستم پور در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار برگزاری برنامه‌های مناسب و درخور شان در راستای گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سقز شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همایش ائمه جماعات استان قم با اشاره به زوایای مختلف و پیچیده عملیات «وعده صادق» گفت: صهیونیسم پیش از یهودیت در مسیحیت شکل گرفت و صهیونیسم مسیحی باوری است که امروز در بسیاری از دولت مردان آمریکایی و اروپایی وجود دارد.

وی افزود: حمایت دولت‌های غربی از اسرائیل یک حمایت اعتقادی است نه اینکه ناشی از نفوذ یهود در آن کشور‌ها باشد، کما اینکه اینگونه تصور می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه قبل از حادثه غزه، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل به یک مسابقه میان کشور‌های عربی اسلامی شده بود گفت: پس از این حادثه، «معامله قرن» متوقف شد. اگر این معامله به انجام می‌رسید، تمام فلسطین و جهان اسلام مورد تهدید واقع می‌شد نه فقط غزه.

وی افزود: علی رغم کاهش انسجام کشور‌های عربی و افزایش توان نظامی اسرائیل، به برکت انقلاب اسلامی توان مقابله فلسطین و جبهه مقاومت در برابر این رژیم جعلی بیشتر شده است.

حجت الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در تابستان گذشته ۳۵۰ مسجد در استان برنامه داشتند و حدود ۱۴ هزار کودک و نوجوان با این مساجد در ارتباط بودند گفت: نوسازی شبکه امامت و تربیت امامان جدید، جوان سازی مخاطبین مساجد، اجتماعی سازی مسجد، تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم در مناطق کم برخوردار و احیاء واحد خواهران مساجد، از جمله موضوعاتی است که باید در مساجد مورد توجه باشد

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این همایش حرکت انقلاب اسلامی را پر شتاب و پر قدرت توصیف کرد و ابراز داشت: نظام تعلیم و تربیت در آینده انقلاب اسلامی و این حرکت رو به جلو تأثیر شگرفی دارد. اگر به هر دلیل تعلیم و تربیت تضعیف شود، به طور قطع در حرکت انقلاب اسلامی هم کندی‌هایی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد؛ چرا که تقریبا همه مردم در آن آموزش می‌بینند

همایش ائمه جماعات استان قم از طرف معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور  ۵۰۰ نفر از امامان جماعت مساجد در محل سالن همایش‌های جامعه مدرسین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان