Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@14:21:09 GMT

نکونام رقیب استقلالی‌ها شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۰۹۶

نکونام رقیب استقلالی‌ها شد

در حالیکه گفته شده هافبک فصل گذشته استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان تهرانی قرار دارد، اما ظاهرا استقلال رقیب سرسخت و جدی به نام فولاد خوزستان دارد. باشگاه استقلال پس از انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم، فعالیت خود را در فصل نقل وانتقالات نیم‌فصل آغاز کرد و با گزینه‌های اصلی لیست سرمربی آبی‌پوشان وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که قبلا هم گفته شده بود، یکی از گزینه‌های خرید مجیدی آیاندا پاتوسی بازیکن فصل پیش استقلال بود. بنابر پیگیری‌ها، پاتوسی علاوه بر استقلال، مشتری جدی و دست به نقدی به نام فولاد خوزستان دارد.

ظاهرا پاتوسی به مدیربرنامه هایش گفته فصل پیش برای گرفتن پول از استقلال، کار راحتی نداشته و کلا استقلال خیلی سخت به بازیکنان خارجی اش پول می‌دهد و دوست دارد در تیمی باشد که مشکلی مالی برای پرداخت نداشته باشد.

البته فولاد که جزو تیم‌های صنعتی است مثل سپاهان و ذوب آهن و دیگر تیم‌های صنعتی، مشکل زیادی برای پرداخت پول به خارجی‌ها ندارند. هر چند خود پاتوسی دوست دارد به استقلال برگردد و کار عجیب پایان فصلش که توسط ساشا شفر از مقابل هتل محل اقامتش ربوده شد تا تیم بنی یاس وینفرد شفر بپیوندد، را جبران کند، اما او به جز استقلال در تیررس فولاد هم هست.

پاتوسی که در بنی یاس امارات، عملکرد سینوسی داشت، نیم فصل در این تیم دوام آورد و حتی با ساشا شفر و خود وینفرد شفر به مشکل خورد. البته پس از ناکامی‌های شفر با بنی یاس، مدیران باشگاه بنی یاس، ساشا شفر را از این تیم اخراج کردند، اما فعلا با شفر در حال مدارا کردن هستند. بنی یاس در حال حاضر از ۱۲ بازی ۱۱ امتیاز دارد و رده یازدهم لیگ برتر امارات که ۱۴ تیمی است قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پاتوسی استقلال فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه توانست مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند که مدافع راست آبی‌ها بعد از نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست عملکرد موثری در این بازی بر جای بگذارد.

علی حمودی که یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود، با سرعت بالا و استفاده از تجربه‌ی خود بارها از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا نفوذ کرد و مدافعان این تیم را جای گذاشت و موقعیت ساخت.

حمودی علی‌رغم سن و سالش خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با پاس در عمق برای امین مروانی خلق موقعیت کند و او هم وحید نامداری را به توپ برساند و تک گل آبی پوشان به ثمر برسد و بازی خوب خود در این هفته لیگ را تکمیل کند.

نکته شاخص در بازی حمودی این است که او مثل روزهای جوانی‌اش در استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره‌ای تنومند و سرعتی بوده و همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به زمین رقبا می‌زند و در 38 سالگی به خوبی از تکنیک و هوش خود به سود تیمش بهره می‌برد.

رقیب خسرو حیدری در دوران حضورشان در استقلال، حالا در تمام 28 بازی لیگ یک و دو دیدار حذفی برای آبی‌های ملاثانی به صورت فیکس به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاع توانست دو پاس گل هم به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها