Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@14:48:28 GMT

خانه مجردی کار دست دختر دانشجو داد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۲۲۸

خانه مجردی کار دست دختر دانشجو داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، دختر جوان پس از آن که کمی آرام گرفت در تشریح ماجرای دوستی خیابانی اش گفت: حدود ۳ ماه قبل که به پارک رفته بودم با پسری آشنا شدم. او که تا اول راهنمایی درس خوانده بود در یکی از شهرک های حاشیه مشهد زندگی می کرد و کارگر ساختمانی بود.

ارتباط من و هادی هر روز بیشتر می شد تا این که فردی را به عنوان خواستگار نزد خانواده ام فرستاد اما وقتی پدرم فهمید که او هیچ تناسب فرهنگی و اجتماعی با ما ندارد به شدت با ازدواج ما مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم می گفت: همه خانواده ما تحصیلات عالیه دارند حتی تو که کمتر از همه درس خوانده ای لیسانس هستی.

از آن گذشته آن جوان طبق تحقیقاتی که انجام داده ام از شهرت خوبی برخوردار نیست و همه او را به عنوان یک فرد خلافکار می شناسند! از این حرف های پدرم به شدت رنجیده خاطر شدم. من عاشق هادی بودم و هیچ حرفی که او را بد جلوه بدهد قبول نمی کردم.

رابطه من با هادی تأثیر بدی در روح و روان پدرم داشت. آن ها هر چه سعی کردند مرا قانع کنند که داشتن چنین روابطی حتی برای ازدواج اشتباه است، بی فایده بود. تمام فکر و ذهن من هادی بود اگر چه پدر ومادر او از هم جدا شده بودند و به صورت مجردی زندگی می کرد ولی چشم های من کور بود و هیچ عیبی را در او نمی دیدم. با آن که من تدریس خصوصی انجام می دادم ولی او را همین طور قبول داشتم تا این که چند روز ارتباط ما از طرف هادی قطع شد.

من که نگران بودم بدون اطلاع خانواده ام از خانه خارج شدم و به محل زندگی هادی رفتم. یکی از دوستان هادی هم در منزل مجردی حضور داشت که ناگهان مأموران انتظامی آن جا را محاصره کردند و من هم همراه آنان دستگیر شدم.

در بازرسی از منزل مجردی هادی مقدار زیادی لوازم مسروقه، مواد مخدر از نوع شیشه و... کشف شد. آن جا فهمیدم که او سوابق کیفری زیادی در ارتباط با زورگیری، فروش مواد و... دارد. دنیا روی سرم خراب شد. حالا تمام حرف های پدرم در ذهنم مرور می شود انگار به روشنی عواقب این دوستی خیابانی را می دانست. اگر چه من هم شریک جرم هادی شده ام ولی نمی دانم با آبروی از دست رفته ام چه کنم و جواب پدرم را چگونه بدهم و از همه مهم تر چگونه ثابت کنم که من در سرقت و فروش مواد مخدر نقش نداشتم و تنها یک آشنایی خیابانی مرا به اینجا کشانده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج تحصیلات خواستگار کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • تصویر دکور باشگاه هادی چوپان به سبک تخت جمشید
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • هادی چوپان از دکور باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس