Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان زیدان با ارائه نمایشی زیبا و مقتدرانه در جده، 3-1 از سد شاگردان سلادس عبور کردند و راهی فینال شدند.
به گزارش آریا، رئال مادرید با غلبه بر والنسیا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا راهی فینال شد. رئال مادرید بازی را با سرعت بالا و پر فشار شروع کرد و در دقیقه `4 اولین خطر جدی را روی دروازه والنسیا به وجود آورد؛ ارسال کاسمیرو از سمت چپ و ضربه سر واران پیش تاخته از فاصله ای نزدیک را دومنک با واکنشی عالی دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه `16 تونی کروس گلی به یاد ماندنی و استثنایی به ثمر رساند؛ کرنری که به نفع رئال مادرید اعلام شد، در میان غفلت لحظه ای دروازه بان و مدافعان والنسیا در چینش، هافبک آلمانی نبوغش را نشان داد و از همان نقطه کرنر مستقیماً دروازه را باز کرد.
در دقیقه `39 به گل دوم هم رسید؛ نفوذ کروس از سمت راست و پاس به بیرون او با ضربه مودریچ از داخل محوطه همراه شد که توپ اول به مدافع والنسیا برخورد کرد و برگشت تا ایسکو بعد از کنترل توپ با سینه، ضربه نهایی را وارد دروازه کند.
در حالیکه رئال مادرید هیچ اجازه ای به بازیسازی حریف نمی داد، لحظه ای بعد هم روی کرنر ارسالی کروس، ضربه سر ایسکو به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت ضربه یوویچ در شرایط نامتعادل توسط دومنک و مدافعان حریف دور شد. در نهایت نیمه اول با پیروزی 2-0 شاگردان زیدان پایان یافت.
فشار حملات رئال مادرید در نیمه دوم هم کم نشد و بازی چشم نواز شاگردان زیدان بخصوص ایسکو، هواداران عربستانی را به وجد آورده بود؛ در دقیقه `59 نفوذ مودریچ به داخل محوطه و پاس به بیرون او برای والورده، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
جشنواره گل هافبک های رئال مادرید ادامه داشت؛ در دقیقه `66 لوکا مودریچ گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند؛ پاس یوویچ به مودریچ، برنده توپ طلای 2018 را در سمت راست محوطه صاحب توپ کرد تا او با یک ضربه بیرون پای استادانه، توپ را به گوشه دروازه دومنک بفرستد.
در دقیقه `71 مارسلو جای مندی را گرفت تا بعد از مدت ها مصدومیت، در این نمایش زیبا نقشی ایفا کند. دقیقه `74 شوت محکم بازیکن والنسیا از پشت محوطه را کورتوا به خوبی دور کرد. در دقیقه `76 هم هامس جای مودریچ را گرفت. دقیقه `82 هم ماریانو دیاز برای اولین بار در این فصل برای رئال مادرید به میدان آمد و جای یوویچ را گرفت.
در دقیقه `1+90 پس از بازبینی VAR، داور نقطه پنالتی را به نفع والنسیا و به علت خطای هند مدافع رئال مادرید اعلام کرد؛ پارخو پشت توپ قرار گرفت و رکورد کلین شیت کورتوا را در آخرین لحظه بازی خراب کرد.
نیمه اول  بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بین رئال و والنسیا با برتری دو گله کهکشانی ها به اتمام رسید. در 45 دقیقه اول رئال تیم مسلط و برتر میدان بود و موقعیت گل بسیار بیشتری نسبت به حریف خود داشت که از دو تای آنها استفاده کرد. بدون شک گل استثنایی تونی کروس نقطه عطف نیمه اول بود. دقیقه 16 کروس پشت ضربه کرنر قرار گرفت و وقتی دید که دومنک گلر والنسیا از خط جلو آمده تا به مدافعان تیمش نکته ای را گوشزد کند، موقعیت را غنیمت شمرد و بلافاصله اقدام به ارسال کرد. ضربه کات دار ستاره آلمانی همان جایی رفت که باید می رفت تا واکنش دیرهنگام دومنک هم بی تاثیر باشد.  این اولین گل مستقیم از روی نقطه کرنر تاریخ سوپرکاپ های اسپانیا بود اما در رئال مادرید پیش از این در 14 دسامبر 1997 داوور شوکر توانسته بود گلی مشابه را برابر مریدا به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید والنسیا تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد