Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:56:20 GMT

کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۰۵۳۹

کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق که در زیر یک بار گمرکی در یک خودروی کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

  حسن مفخمی شهرستانی  گفت: با بازبینی طرح های مبارزه با قاچاق کالا ، برخورد با قاچاقچیان عمده کالا از جمله رویکرد های است که به صورت ویژه در دستور کار اجرایی پلیس استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

 این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، سرانجام این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی توقیف شد.

 سردار مفخمی شهرستان تصریح کرد: در بررسی اولیه، راننده خودرو برای جابجایی بار خود مدارکی قانونی از جابجایی یک محموله لوازم الکتریکی را ارائه داد که با حساسیت و دقت نظر ماموران انتظامی، مشخص شد که در زیر بار گمرکی، مقادیر زیادی کالای قاچاق جاساز شده است.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 82 دستگاه بخارشوی و جارو برقی قاچاق با اعلام ارزش ریالی یک میلیارد و 600 میلیون ریالی در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، کشف شد.

 وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق استان مرکزی خودرو کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام