Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:31:09 GMT

محور کرج- چالوس سفیدپوش شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۱۰۱۷

محور کرج- چالوس سفیدپوش شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

بارش برف در محور کرج - چالوس سنگین است و همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محور الزامی است.

گودرز محمودی مدیرکل راهداری استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با وضعیت جاده های استان اظهار داشت: بارش برف در جاده کرج - چالوس از ابتدای این محور در کرج تا تونل کندوان و در محور ماهدشت - اشتهارد سنگین است و همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محورها الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان البرز بیان داشت: ماموران راهداری مشغول پاکسازی سطح محور های ارتباطی استان هستند و مسیر مسدود شده ای در سطح استان نداریم.

 

 

 محمودی از شهروندان خواست با توجه به تداوم بارش‌ها که از مسافرت غیر ضروری در محور کرج- چالوس خودداری کنند و در صورت تردد سوخت کافی، پوشاک گرم، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از حرکت از وضعیت محور ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج فیلم بارش برف استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محور کرج چالوس یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه