Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پیام های مهم شهادت سردار سلیمانی را با توجه به شخصیت وی مساله وحدت ملی است.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نباید انسجام ملی ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی را خراب کرد، گفت: خوب است صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند تا مردم باید بدانند که حتی وزیر امور خارجه رژیم سابق هم از مردم ایران دفاع می کند و از رفتار آمریکا اعلام انزجار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی مطهری» عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یکی از پیام های مهم شهادت سردار سلیمانی را با توجه به شخصیت وی مساله وحدت ملی عنوان کرد.

وی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سپهبدشهید سلیمانی یک فرد متفکر با بینش اجتماعی و سیاسی معتدل بود. به عبارتی می‌توان وی را انسانی خوش فکر و به دور از تندروی توصیف کرد. فردی که مصلحت و وحدت در جامعه را همواره در نظر داشت.

مطهری با ارزشمند توصیف کردن وحدتی که در کشور پیرامون تشییع پیکر سردار سلیمانی ایجاد شده است، تاکید کرد: وظیفه افرادی چون ما که برای بزرگداشت شهادت وی تلاش می‌کنیم این است که باید به آرمان او احترام بگذاریم و این وحدتی که الان در کشور ایجاد شده است را حفظ کنیم. نباید با مصادره به مطلوب کردن شخصیت و جایگاه سپهبد سلیمانی و فرصت‌طلبی، از محبوبیتی که میان ایرانیان داشتند به وجهه وی ضربه بزنیم. این که پس از این یک عده مدعی شوند این شهید بزرگوار متعلق به ما بوده است، برخلاف رویه آن شهید است.

نماینده مردم تهران با یادآوری دیدار خود با سردار شهید سلیمانی افزود: ایشان فرد بسیار معتدلی بود. من وقتی با وی ملاقات داشتم، متوجه شدم کاملا مشی اجتماعی و سیاسی معتدلی دارند و حتی به من گفتند که نظرات و مواضع شما را می‌بینم و با عبارتی تاییدآمیز از آنها صحبت کردند.

وی با تاکید بر ضروت استفاده از انسجام و وحدت ایجاد شده در سایه شهادت سردارسلیمانی خاطرنشان کرد: نخستین بهره‌برداری ما از شرایط ایجاد شده می تواند در همین انتخابات پیش‌رو محقق شود تا مردم حضور پرشور داشته باشند. ارکان دخیل در انتخابات، چه شورای نگهبان و چه وزارت کشور، باید به گونه ای عمل کنند که میدان انتخاب مردم باز باشد و مشارکت بالا برود. چرا که میزان حضور مردم در انتخابات پیام صریحی برای دنیا دارد. از آنجا که بخشی از تبلیغات غربی‌ها بر این اساس است که مردم ایران ناراضی و معترض هستند، اگر مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند، تبلیغ آن‌ها خنثی می‌شود و حساب کار خودشان را خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نباید این انسجام ملی را خراب کرد. حتی به نظر من خوب است که صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند، ایشان زمانی نماینده ایران در سازمان ملل بوده و زمانی هم وزیر امور خارجه بوده است. مردم باید بدانند که حتی وزیر امور خارجه رژیم سابق هم از مردم ایران دفاع می‌کند و از رفتار آمریکا اعلام انزجار می‌کند. اگر این کار صورت بگیرد مردم ارزش انقلاب را بیشتر می‌فهمند. اگر نظام ما در جهت استفاده از این ظرفیت‌های وطن‌دوستانه بتواند استفاده کند، آنگاه دشمنان جمهوری اسلامی نیز با این اقدام پیام خود را دریافت می‌کنند و عبرت می‌گیرند.

فیلم / مصاحبه اردشیر زاهدی در مورد سردار سلیمانی  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم