Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:32:30 GMT

راه شهیدان سلیمانی و المهندس را ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۲۵۱۸

راه شهیدان سلیمانی و المهندس را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، «فالح الفیاض» رئیس حشد الشعبی عراق در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت شریف ایران و همه شما بزرگواران و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه و خانواده های شهدای عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من فکر نمی‌کردم که بخواهم در جمع شما و محضر شما برای تسلیت شهادت این سردار بزرگ و این فرمانده شجاع حضور پیدا کنم.

الفیاض گفت: برای ما بسیار گران و سنگین است که در سرزمین عراق، سرزمین حضرت اباعبدالحسین(ع) و به دست افراد شقی و شروری خون پاک این عزیزان روی زمین ریخته شود. من به همه شما ملت مسلمان ایران، ملت برادر و دوست، تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس حشدالشعبی عراق تاکید کرد: بسیار افتخار می‌کنم و سعادتمندم که تسلیت همه مسئولین و همه مردم عراق را به شما ملت ایران منتقل کنم. مردم مسلمان عراق در از دست دادن این شهید دلاور و در این عزا، یکپارچه و یک زبان ایستادند و اعلام کردند فرمانده تشکر می کنیم از شما، فرمانده «سعیت مشکور» و خداوند متعال جزایت عطا کند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار ابومهدی المهندس در طول این مدت همواره همراه و همگام با این شهید بزرگوار، سپهبد سلیمانی، بود و جان خودش را در این راه نثار کرد و به دست شقی‌ترین افراد و پست‌ترین افراد او و همراهانشان شهید شدند.

الفیاض گفت: خداوند به همه آنها جزای خیر عنایت کند و امیدواریم ما هم بتوانیم راه این عزیزان را دنبال کنیم و راهشان را برویم و خداوند متعال به اسلام و مسلمانان نصرت عنایت کند.

کد خبر 4821196 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فالح الفیاض قاسم سلیمانی حسینیه امام خمینی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا ایران محمدجواد ظریف سپاه پاسداران محمد جواد ظریف انتقام سخت موشکی مقام معظم رهبری هیئت دولت انتخابات 98 علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در دشت ذهاب
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب