Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: وجود صنعت بیمه به عنوان یک صنعت پر مسوولیت در حوزه خدمت و کمک ‌به آرامش و آسایش زندگی مردم‌ مطرح است، بنابراین این صنعت باید بدور از حاشیه، تمام ظرفیت های خود را برای این مهم بسیج کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرهاد دژپسند در مراسم تکریم محسن پورکیانی و معارفه محمد رضایی مدیران عامل پیشین و جدید شرکت بیمه ایران  تاکید کرد: .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک الگوی مدیریتی متفاوتی را در دوره خدمتگذاری خود ارایه کرد گفت: اگر فرصت های پیش روی خود را با رویکرد و روش زندگی و کاری این شهید بزرگوار که از همه چیز خود گذشت برای خدمت به انقلاب و مردم طی طریق کنیم بر اساس نوید قرآن کریم همانند ایشان رستگار خواهیم شد.

دژپسند اظهار داشت: در یک سال اخیر شاهد میدان گشایی فعالان صنعت بیمه در دو حوزه بیمه حوادث طبیعی و حمایت از بنگاه های تولیدی در شرایط تحریم بودیم.

وی افزود: به دلیل ورود موفق صنعت بیمه به عرصه حوادث طبیعی کشور، رییس جمهوری چندین بار این عملکرد را مورد تجلیل قرار داد.

دژپسند خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در شرایط تحریم باید در حمایت از فعالیت واحد های تولیدی که به واسطه شرایط مذکور دچار مشکل شده اند، نقش آفرین باشد.

وزیر اقتصاد با بیان این نکته که بیمه ایران به عنوان اولین بیمه کشور که در شرایط کنونی با توجه به میزان پرتفویی که از بیمه کشور در اختیار دارد، بیشترین سهم را نیز در بازار دارد اظهار داشت: بیمه ایران باید در شرایط تحریم با حمایت از بنگاه های تولیدی به یک الگو تبدیل شود.

وی با اشاره به نقش صنعت بیمه در تامین مالی کشور افزود: اقتصاد ایران در تامین مالی یک اقتصاد بانک محور است در حالی که ما از ظرفیت های بازار سرمایه و صنعت بیمه و توسعه آن نباید غافل باشیم.

وی تصریح کرد: در بازار سرمایه، بیمه می تواند با کمک به اقتصاد کشور، در حل مشکلات صورت های مالی خود و ناترازی آن نیز نقش متمایزی داشته باشد.

وزیر اقتصاد  تاکید کرد: شرکت سهامی بیمه ایران این قابلیت را دارد با بهره مندی از دانش استادان دانشگاه در شناسایی رشته فعالیت های جدید برای تنوع خدمات بیمه ای اقدام کند.

در ابتدای این جلسه محسن پورکیانی مدیرعامل پیشین شرکت سهامی بیمه ایران در سخنانی گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود و محمد رضایی مدیرعامل جدید این شرکت نیز برنامه های آتی خود را برای اداره بیمه ایران ارائه دادند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در جمع کارگران شرکت نفت گچساران افزود: در حال حاضر تولید نفت کشور به شکل روزانه سه و نیم میلیون بشکه رسیده که هدف گذاری شده این ظرفیت را به ۴ میلیون بشکه برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم، اظهار کرد: صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای توفیق حداکثری تمام ابزارها و ظرفیت‌ها وجود دارد، گفت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شده و امروزه به روزهایی رسیدیم که میزان تولیدمان بیش از روزهای قبل از تحریم است.

منصوری با اشاره به اینکه امروزه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در سطح کشور شاهد هستیم، اظهار کرد: با تکیه بر چنین ظرفیت‌هایی مسائل بزرگی مرتفع و افتخاراتی در بحث صنعت نفت شکل گرفته است.

وی با تقدیر از کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران اظهار کرد: بر دست شما فعالان و تلاشگران بوسه می زنیم.

کد خبر 6092868

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است