Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  شبکه العالم گزارش داد: منابع آمریکایی از داخل پایگاه عین الاسد در استان الانبار به برخی از شبکه‌های عراقی گفته‌اند یکی از موشک‌های شلیک شده ایران به سامانه اصلی مکان یابی و رهگیری پایگاه اصابت کرد و آن را از کار انداخت.

ستاد ارتش آمریکا اذعان کرد موشک‌های شلیک شده از ایران به مقرهای استقرار نظامیان این کشور در پایگاه عین الاسد در غرب عراق و انبارهای مهمات و تجهیزات و سایر تاسیسات این پایگاه اصابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد، مرکز پخش خدمات عمومی آمریکا با انتشار تصاویری ماهواره‌ای از حجم و میزان تخریب وارده به پایگاه عین الاسد در پی حملات موشکی صبح چهارشنبه ایران پرده برداشت.

بر اساس ارزیابی مسئولان آمریکایی، این موشک‌ها از چندین سایت در داخل ایران شلیک شده‌اند و ۱۵ عدد از این موشک‌ها به پایگاه عین الاسد اصابت کرده‌اند.

منابع رسانه‌ای و ایستگاه‌های تلویزیونی آمریکا اعلام کردند هیچ شواهدی مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی توانسته باشند موشک‌ها را رهگیری کنند وجود ندارد. این در حالی است که یک منبع از داخل پایگاه عین الاسد به شبکه‌های عراقی اعلام کرده است یکی از موشک‌ها به بزرگترین سیستم مکان یابی و نظارت و رهگیری اصابت کرد و آن‌را از کار انداخته است.

کد خبر 476944 برچسب‌ها عملیات شهید سلیمانی عین الاسد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عملیات شهید سلیمانی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!