Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت های این فصل سوپرجام اسپانیا با طراحی نوین فدراسیون فوتبال این کشور به  شیوه جدیدی برگزار شد. در این دوره ۳ تیم اول تا سوم فصل قبل به همراه قهرمان جام حذفی بازی ها را برگزار می کنند. این بازی ها با توافق ۲۵ میلیون دلاری فدراسیون فوتبال اسپانیا با فدراسیون فوتبال عربستان در شهر جده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست نیمه نهایی شب گذشته رئال مادرید موفق شد سه بریک مقابل والنسیا به برتری برسد تا اول فینالیست این دوره مشخص شود. در این دیدار

برای رئال مادرید کروس ۱۶، ایسکو ۳۹ و مودریچ ۶۹ برای رئال مادرید گلزنی کردند. تک گل والنسیا را پارخو به ثمر رساند.

گل اول این بازی شاهکار  تکنیکی مرد آلمانی رئال بود تا ضربه کرنر را مستقیما وارد دروازه والنسیا کند.

درپایان این بازی زیدان سرمربی رئال گفت:در این بازی مستحق پیروزی بودیم. مهمترین امر در این بازی عملکرد بسیار خوب بازیکنان در میدان بود. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و تلاش کردیم تا نمایش متفاوتی از خود داشته باشیم. ممکن است در فینال این رقابت ها همه چیز تغییر کند.

وی افزود: یوویچ بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما این وقتی شما در بسیاری از بازی ها حضور ندارد، کارتان بسیار سخت می شود. بیل آماده نبود و در طول هفته تمرین نکرد. مهم این است تمام تیم در کنار هم بودند و آماده کار هستند.

 بارسلونا امشب در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود تا تکلیف فینالیست بعدی مشخص شود.

در همین رابطه سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در نیمه‌نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید از رضایتش از شیوه قبلی برگزاری این جام سخن گفت.

ارنستو والورده در این باره اظهار داشت: پیش از این  سوپرجام اسپانیا همیشه اول فصل برگزار می‌شد و   این دیدار آغاز سال فوتبالی بود. به نظرم شیوه قبلیبرگزاری جام  بهتر بود  اما  حالا شرایط تغییر کرده. است. این مدل بازی‌ها برای مردم جذاب به نظر می‌رسد و انتظار بیشتری را ایجاد می‌کند. نمی‌دانم  از نظر ورزشی شرایط چگونه است زیرا در گذشته بازی بین فاتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا برگزار می‌شد. برگزاری رقابت‌ها با ۴  تیم عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

او در ادامه افزود: اگر حق انتخاب با من بود،  شیوه قبلی را ترجیح می‌دادم اما  فدراسیون  تصمیم می‌گیرد.  این دیدار را مانند یکی از بازی‌های لالیگا می‌بینم و به دنبال پیروزی هستیم. می‌دانیم بازی کردن مقابل اتلتیکومادرید چگونه است. باید خوب بازی کرده و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

هفته ۱۹ لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا کد خبر 476920

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید