Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کلنگ احداث ۲ مجتمع بزرگ آموزشی و ۲ باب مدرسه به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان و شهرستانهای رابر و منطقه گلباف با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور مهراله رخشانی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و همچنین محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و آموزش و پرورش استان، کلنگ احداث ۴ مجتمع بزرگ آموزشی به نام شهدای مقاومت " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رخشانی مهر با تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استقبال بی نظیر مردم از این مرد بزرگ نشان داد که راه سردار سلیمانی و مسیر مقاومت از بین نخواهد رفت و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی شروع و آغازی است برای خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا،‌ خاطرنشان کرد: ما در وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل استان ها وظیفه داریم راه این شهیدان را ادامه دهیم.

رخشانی مهر با بیان اینکه احداث و نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی به تعداد سال های عمر این شهید بزرگوار در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار کرد: امروز اولین کلنگ احداث دو مجتمع بزرگ آموزشی ۳۶ کلاسه در نواحی یک و دو شهر کرمان به نام شهدای مقاومت، " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و  " سردارشهید حسین پورجعفری" به زمین زده شد.

 وی ادامه داد: در شهرستان رابر نیز که زادگاه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، امروز کلنگ احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه به نام این شهید بزرگوار به زمین زده شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه، این چهار پروژه حداکثر ۱۸ ماهه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد، افزود: در منطقه گلباف زادگاه سردار شهید پورجعفری نیز کلنگ احداث یک آموزشگاه ۶ کلاسه به نام یار همیشگی و با وفای حاج قاسم سلیمانی، " سردار شهید حسین پور جعفری" به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور