Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نائب رییس هیئت تکواندو البرز در خصوص خبر مهاجرت کیمیا علیزاده به هلندگفت: قبل از خروج این ورزشکار از ایران هیچ هماهنگی با هیئت تکواندو صورت نگرفته بود و ما هم در شوک به سر می‌بریم.

زهرا افتخاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیئت تکواندو استان شب گذشته با انتشار خبر حضور کیمیا علیزاده در هلند از خروج وی از کشور مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبل از خروج این ورزشکار از ایران هیچ هماهنگی با هیئت تکواندو صورت نگرفته بود و ما هم در شوک به سر می‌بریم.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد حتی فدراسیون تکواندو نیز از این تصمیم علیزاده مطلع نبوده و البته صحت اخبار منتشر شده هنوز از سوی خانواده این ورزشکار تایید یا رد نشده است.

افتخاری تصریح کرد: از صبح چندین بار با خانواده وی تماس گرفته‌ایم ولی تا کنون موفق به صحبت با والدین او نشده‌ایم.

این مسئول گفت: هنوز مشخص نیست علیزاده برای تفریح به هلند سفر کرده یا قرار است در قالب پرچم کشوری دیگر برای المپیک مسابقه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کیمیا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهید امیررضا علیزاده، شهید مدافع حرم از خطه سرسبز گیلان که در شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی سوریه شد.

این شهید گلگون کفن در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و مرز‌های ایران اسلامی عاشقانه سر و دست خویش را نثار کرد و همانند مولایش امام حسین علیه السلام بدون سر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند