Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پیامی درگذشت جمعی از هموطنان در ازدحام جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای مقاومت را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از سپاه نیوز؛ خانواده سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پیامی درگذشت جمعی از هموطنان در ازدحام جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای مقاومت را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
متن پیام به این شرح است:


 
بسم الله الرحمن الرحیم


محضر مبارک خانواده جان باختگان در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت
 
با سلام و دعای خیر

 


درگذشت جمعی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان در ازدحام جمعیت شرکت‌کننده در این خیزش ملی در کرمان، مصیبت روی مصیبت بود و موجبات تأثر و تأسف آحاد ملت ایران و دردمندی مضاعف ما را فراهم کرد.


 
قدر مسلم، حضور در مراسم تشییع شهید، فریضه است و خواهران و برادرانی که به این نیت از منازل یا شهر و دیار خود به قصد قربت و انجام وظیفه، خارج شده اند، مشمول عنایات خاصه خداوند متعال هستند.


 
بدین وسیله از عمق جان به خانواده های داغدارشان، عرض تسلیت و تعزیت خود را اعلام نموده و همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند، امیدواریم ارواح مطهرشان با ارواح مطهر شهدا، محشور گردد.
 
 
همسر ، فرزندان و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی کرمان شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی جانباختگان مراسم تشییع خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز