Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:05:28 GMT

دیدار «عارف» با خانواده شهید «زمانی نیا»

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۴۶۹۷

دیدار «عارف» با خانواده شهید «زمانی نیا»

رئیس فراکسیون امید با خانواده شهید محمدرضا زمانی نیا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس فراکسیون امید با خانواده شهید محمدرضا زمانی نیا دیدار کرد. محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت وحید زمانی نیا به خانواده این شهید، گفت: خدمات این شهید بزرگوار در همراهی با شهید قاسم سلیمانی در راستای تامین امنیت کشور و منطقه جای تقدیر دارد و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شهادت وحید زمانی نیا در اوج دوران جوانی تاکید کرد: علی رغم برخی اظهارنظرها درباره عدم اعتقاد جدی نسل جدید به ارزشها، اما وحید زمانی نیا به عنوان نمادی از نسل جدید نشان داد اینگونه اظهارنظرها دقیق و حساب شده نیست و وحید زمانی نیاهای بسیاری در کشور وجود دارند که پایبندی آنها به ارزشها مثال زدنی است.

عارف با اشاره به عملیات صورت گرفته علیه پایگاه نظامیان آمریکا در عراق گفت: پاسخ نظامی سنجیده و دقیق و از موضع قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بعد از به شهادت رساندن شهید سلیمانی و همراهانش شایسته تبریک است. اما مطمئنا بهای خون شهیدان مقاومت بسیار بالاتر از اینهاست.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت خون شهیدان مقاومت، وحدت و همبستگی ملی ایجاد شده در کشور تداوم باید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی احزاب سیاسی عارف احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر