Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:58:09 GMT

خسارات ریزش تونل معدن «همکار راور» کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۴۹۲۲

خسارات ریزش تونل معدن «همکار راور» کرمان

 

به گزارش تابناک، "مالک اژدری" در تشریح جزییات این خبر گفت: متاسفانه حدود ساعت ۱۱ امروز ۱۹ دی‌ماه یکی از تونل‌های معدن همکار راور(معدن ذغالسنگ) ریزش کرد که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

رییس اورژانس کرمان نیز درباره جزییات این حادثه گفت: به علت ریزش تونل معدن «همکار راور» در ساعت ۱۱:۲۰ پنجشنبه ۱۹ دیماه، ۴ نفر مصدوم و متاسفانه یک نفر به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سیدمحمد صابری" درباره وضعیت مصدومین نیز گفت: ۲ نفر از مصدومین توسط ۳ تیم اعزام شده فوریت های پزشکی در محل حادثه درمان و ۲ نفر با حال عمومی مساعد نیز به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان راور منتقل شدند.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل نیروهای قدس سپاه پاسداران هادی طارمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد ریزش تونل همکار راور کرمان تلفات پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل نیروهای قدس سپاه پاسداران هادی طارمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران