Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی روز پنجشنبه در سخنرانی کاروان بزرگ عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و قدردانی مردم سمنان از اقدام اخیر سپاه در پاسخ به دشمنان، افزود: آمریکا سالیان سال ادعای قدرت برتر نظامی را دارد و به سامانه پدافند موشکی خود می‌بالد، اما در شرایطی که در بالاترین سطح آمادگی بود، سپاه پاسداران یکی از مهمترین پایگاه‌های آنها را نابود و خسارت سنگینی به آنان تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه مهم نظامی آمریکا در کشور عراق قدرت موشکی ایران را به رخ آمریکا کشید، چرا که موشک از لایه پدافندی عبور و به پایگاه نظامی آمریکا اصابت کرد، ترامپ رییس جمهوری آمریکا بدون کوچکترین واکنش و پیگیری، به شدت از مواضع خود عقب نشست و دستکش مخملی به سمت ایران نشان داد که گواه  اقتدار ایران است.

دامغانی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری ابراز داشت: این اقدام کشور در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق تنها سیلی کوچک بود.

وی ادامه داد: ایران با عمل به وظیفه انقلابی و اسلامی و حرکت جهادی برای تحقق انتظار ولی عصر(عج) تلاش می‌کند و سردار سلیمانی نمونه واقعی ۴۱ سال تلاش و مجاهدت خالضانه برای انتظار ظهور است.

فرمانده سپاه استان سمنان ابراز داشت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیات قرآنی را در میدان تفسیر و عمل کرد، سردار حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال خالصانه خدمت کرد و هسته و جبهه مقاومت را شکل داد و نهضت فلسطین را احیا کرد.

دامغانی خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی حشدالشعبی و هسته دفاع سوریه را شکل داد و بین هسته‌های مقاومت پیوند برقرار کرد و به شرارت داعش پایان داد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی هیبت آمریکا را در منطقه شکست و شهادت سردار نشان از درماندگی و به بن بست رسیدن آمریکا است.

وی با بیان اینکه ایران زیر بار ظلم و ستم و بندگی نخواهد رفت، یادآور شد: دشمن ادعای حمله به ۵۲ نقطه ایران را داشت، ولی با اقدام شجاعانه ایران و مورد حمله قرار دادن راهبردی ترین نقطه نظامی دشمنان، آنان دیگر جرات اقدامی را نداشتند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان با این حمله به بخشی از توانمندی ایران اسلامی پی بردند و حالا زمانی است که ملت بداند، چرا آمریکا به دنبال خلع سلاح ایران است و در این زمینه کور خوانده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

برچسب‌ها سمنان راهپیمایی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان راهپیمایی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دونالد ترامپ سمنان راهپیمایی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان در اجتماع حامیان طرح نور فراجا که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد از همه کسانی که به سبب تکلیف دینی خود با حضورشان از عفاف و حجاب حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت: این مجلس در مکانی مقدس برگزار شد، شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام از جان خود گذشتند و این افتخاری است برای پلیس که در محضر شهدا به تکلیف الهی، قانونی و شرعی خود در همان راه شهدا عمل می‌کند.

فرمانده فراجا ادامه داد: قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) می‌رسد.

رادان مسئولان و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است. غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مومن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد. رضاشاه هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، بگیرد.

رادان تصریح کرد: غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند. چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود، اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در گلستان شهدای اصفهان آرمیده‌اند نشان دهنده این است که مردم ایران در برابر نقشه‌های دشمن سرخم نمی‌کنند و مردم اصفهان مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که با غیرت و دینداری خود سال‌های سال پا به پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده فراجا گفت: مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود.

رادان ادامه داد: ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمین‌مان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهیدپرور باشند.

وی در بخشی از سخنان خود با طرح این پرسش‌ها که از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟! و در دانشگاه‌هایی که به دختران ستم دیده با بدترین وضعیت حمله‌ور می‌شوند چه خبر؟ گفت: دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا با تحریف واقعیت، مردم ایران را نسبت به دین ضعیف و سست عنصر کنند، ولی حماسه نهم دی‌ها همچنان در حال شکل گیری است و این نهضت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی