Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سرد شدن هوا در هفته پیش رو، دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی، به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد و باران و برف نیز استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دما و بارش باران از عصر روز جمعه در استان آغاز می‌شود و بیشترین حجم بارش در عصرجمعه، شنبه و یکشنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فعالیت هسته بارشی تا روز دوشنبه و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته آینده خواهد بود.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود بارندگی در شهرهای چناران، قوچان، کلات، تایباد، تربت جام، مشهد و سایر شهرهای نوار شمالی و شرقی به شکل برف باشد.

مبشری ادامه داد: بارندگی در شهرهای جنوب غربی استان به شکل باران و برف خواهد بود

او گفت: هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال رخداد سیلاب، لغزندگی جاده‌ها، مه‌آلودگی در جاده ها، یخبندان و لغزندگی معابر و محورها و اختلال در سیستم حمل و نقل استان هشدار داده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان گفت: از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مبشری گفت: کشاورزان به تنظیم دمای گلخانه‌ها اقدام کنند. مرغداری‌ها و دامداری‌ها نیز تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت در نظر بگیرند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هشدار هواشناسی خراسان رضوی دمای زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی

مدیرکل اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای فردا خبر داد و گفت: رگبار باران، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: با تغییر شرایط سامانه بارشی، هشدار زرد هواشناسی به نارنجی تغییر وضعیت داد.

وی افزود: بارش باران طی شنبه از سمت شمال غربی آغاز و تمام استان را در پی خواهد گرفت و بیشترین بارش‌ها مربوط به مرکز استان خواهد بود.

مدیر کل اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: رگبار باران و رعد و برق و تگرگ عمده مخاطرات این سامانه است.

هاشمی در انتها بیان کرد: سیلابی شدن مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر و ایجاد روان‌آب و کاهش دید در جاده‌ها برای فردا پیش بینی می‌شود.

کد خبر 750381

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی