Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندر با شاره به اینکه در سال آینده ۶۵۰ نیروی فرهنگی استان بوشهر بازنشسته خواهند شد اظهار داشت: با برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور تعداد ۴۱۴ نفر در آموزش و پرورش استان استخدام خواهند شد.

«عبدالرضا بندری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به نتیجه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اظهار داشت: ۵۷۹ نفر برای شرکت در مصاحبه‌های تخصصی آموزش و پرورش استان پذیرفته شده‌اند که با توجه به سهمیه استان، ۴۱۴ نفر استخدام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آموزگاران ابتدایی، دبیر درس معارف اسلامی و تربیت بدنی بیشترین تعداد پذیرفته شده را در این آزمون داشته‌اند گفت: ۱۹۲ آموزگار ابتدایی، ۳۸ دبیر معارف اسلامی، ۳۱ دبیر درس تربیت بدنی، ۲۹ دبیر درس حرفه و فن، ۲۸ مربی امور تربیتی و ۲۷ هنرآموز کامپیوتر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که باید در مصاحبه شرکت کنند.

 

وی  تعداد نیروهای پذیرفته شده در این آزمون استخدامی را نسبت به تعداد سهمیه آموزش و پرورش استان در جذب نیرو کم دانست و ادامه داد: با توجه به سهمیه ۴۱۴ نفری استان و پذیرش دو برابر ظرفیت در استان باید ۸۲۸ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شدند که با این وجود احتمال عدم جذب در بعضی از رشته‌ها وجود دارد.

 

بندری افزود :۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان در این آزمون برای آموزگاری در دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز، دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: نیروهای پذیرفته شده در مصاحبه تخصصی پس از گذراندن دوره‌های پیش بینی شده در دانشگاه فرهنگیان و کسب صلاحیت‌های آموزشی لازم، مهر ماه سال ۹۹ وارد عرصه تعلیم و تربیت می‌شوند.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر کمبود نیروی انسانی دارد یادآور شد: جذب این تعداد نیرو در کنار نیروهای فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان سهم بسزایی در رفع کمبود نیروی انسانی در سال آینده خواهد داشت.

 

بندری خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی به دلیل شمار بازنشستگان در سال‌های اخیر در کشور مشهود بوده است و این روند تا سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و در سال آینده بیش از ۶۵۰ نیروی فرهنگی استان بازنشسته خواهند شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی کرمان شهادت سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به صورت همزمان، جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند.

تغییر روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشکلاتی را برای برخی از داوطلبان به وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز