Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@12:21:05 GMT

صعودتیم‌ملی والیبال به نیمه نهایی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۵۲۱

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در انتخابی المپیک به مصاف تیم چین رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. ناطقان: تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در انتخابی المپیک از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم چین رفت.

کولاکوویچ در این بازیت تیمش را با ترکیب اولین سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، شهرام محمودی و  محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ست اول:
هر دو تیم ایران و چین با امتیاز ۱۲ به صورت پایاپای پیش رفتند و این تساوی امتیازات تا امتیاز ۱۵ ادامه پیدا کرد، اما این تیم ایران بود که زودتر به امتیاز ۱۶ رسید. خطای بازیکن چین در زدن سرویس امتیازات تیم ایران را به ۱۸ رساند تا فاصله دو امتیازی ایجاد شود. نتیجه بازی ۲۰ بر ۱۸ به سود تیم ایران شد و امتیاز ۲۱ را هم عبادی‌پور برای تیم ایران به دست آورد. در ادامه با دفاع روی تور موسوی تیم ایران ۲۲ بر ۱۹ از چین پیش افتاد. در نهایت تیم ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.
 
ست دوم:
 
در ست دوم تیم چین زودتر از تیم ایران به اولین امتیاز رسید و در ادامه دو تیم در امتیازات برابر شدند. این تساوی تا ماتیاز ۷ ادامه پیدا کرد و تیم چین زودتر به امتیاز ۸ رسید. امتیاز ۹ را هم تیم چین دریافت کرد تا با ۲ امتیاز از تیم ایران پیش بیفتد. در امتیاز ۱۱ بود که تیم ایران موفق شد با تیم چین برابر شود و به همین خاطر سرمربی چین درخواست وقت استراحت کرد.
تیم چین زودتر از تیم ایران به امتیاز ۱۶ رسید، اما بازیکنان ایران یک بار دیگر امتیاز عقب افتاده را جبران کردند و در امتیاز ۱۷ برابر شدند.
 
دفاع روی تور موسوی باعث شد ایران به امتیاز ۱۹ برسد و در حالی که تیم چین ۱۷ امتیازی بود و به همین خاطر سرمربی این تیم تقاضای وقت استراحت کرد. اشتباه بازیکن چین در دفع توپ امتیاز ۲۲ را برای تیم ایران به دنبال داشت. تیم ایران در ست دوم هم به راحتی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.
 
ست سوم:
 
دو تیم ایران و چین تا امتیاز ۹ برابر بودند، اما به یکباره تیم ایران ۷ امتیاز ژیاژی کسب کرد تا نتیجه بازی ۱۶ بر ۹ شود. چینی‌ها فاصله امتیازی را کم کردند و به ۵ امتیاز رساندند. در ادامه نتیجه بازی ۲۰ بر ۱۵ به سود تیم ایران شد. در نهایت تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱به پیروزی رسید تا تیم ایران با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود.

منبع: میزان برچسب ها: صعود ، تیم ملی والیبال ، نیمه نهایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صعود تیم ملی والیبال نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها

تیم‌های ملی ایران و تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا و انتخابی جام جهانی 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت ملی پوشان کشورمان با شکست این تیم راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش فارس، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی2024 در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار از این مرحله به مصاف قرقیزستان رفت که در پایان ملی پوشان کشورمان توانستند 6 بر یک این تیم را شکست دهند تا ضمن صعود به نیمه نهایی به جام جهانی ازبکستان صعود کنند.

گلهای ایران:

بهروز عظیمی، سالار آقاپور ،سعید احمد عباسی، مهدی کریمی 2 گل و علی اصغر حسن زاده

نیمه اول:

از همان ابتدای شروع نیمه اول ملی پوشان کشورمان بازی را هجومی آغاز کردند و حملات گسترده ای روی دروازه قرقیزستان داشتند که با واکنش خوب دروازبان این تیم توپهای ایران دفع شد اما بازیکنان ما همچنان این حملات را بیشتر کردند و شوت زیبای بهروز عظیمی به تیرک دروازه برخورد کرد اما در ادامه بازی توسط همین بازیکن اولین گل ایران به ثمر رسید.

بعد از دریافت این گل تیم قرقیزستان حملات خود را روی دروازه ایران بیشتر کرد و آنها توانستند توسط احمدبایف گل تساوی بازی را به ثمر برسانند اما شاگردان شمسایی بعد از دریافت گل به بازی هجومی خود ادامه دادند و در نهایت توسط سالار آقاپور به دومین گل خود رسیدند و در پایان این نیمه 2 بر یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

با شروع این نیمه حملات هجومی در دستور کار شاگردان شمسایی بود و در نهایت گل سوم ایران توسط سعید احمدعباسی به ثبت رسید اما این پایان ادامه گلزنی ملی پوشان کشورمان نبود و در ادامه این مهدی کریمی بود توانست گل چهارم ایران را به ثمر برساند اما قرقیزستان که نمی خواست بازنده از میدان خارج شود به حملات خود ادامه داد که با واکنش خوب محمدی دروازبان کشورمان روبرو شد و آنها را مجبور به پاورپلی کرد اما کاری از پیش نبردند.

در نهایت این تیم ایران بود که گل پنجم خود را توسط مهدی کریمی به ثمر رساند و در دقایق آخر بازی توسط کمک داور ویدیو صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که توسط کاپیتان حسن زاده ششمین گل ایران به ثمر رسید و در پایان تیم ملی کشورمان توانست 6 بر یک پیروز شود و همراه با صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات جواز حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان بدست آورد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها