Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: این شهرستان در بخش تفکیک و دفع پسماند‌های عفونی پزشکی عملکرد مطلوبی داشته و رتبه اول را در استان دارد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری بروجرد اظهار داشت: تمام مسوولان و دستگاه‌هایی که بنوعی عملکرد آن‌ها با سلامت و جان مردم سر و کار دارد باید با تمام توان خود نظارت و بازرسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای تفکیک و دفع پسماند‌های پزشکی نظارت و بازرسی‌هایی دقیق و منظمی اعمال می‌شود.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: در خصوص مسائل مرتبط با محیط زیست و سلامت عمومی مردم هر کسی باید بنا بر وظایفی که در چارچوب قانون مشخص شده عمل کند و هیچ گونه کوتاهی قابل پذیرش نیست.

رحیمی با اشاره به مشکلاتی که در خصوص نبود پیش سرد در کشتارگاه بروجرد وجود دارد، گفت: بنا بر دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای سلامت مردم باید گوشت قبل ازاینکه به دست مردم برسد تا ۲۴ ساعت در حالت پیش سرد در یخچال نگهداری شود که در مورد کشتارگاه بروجرد با پییگیری‌های انجام شده این مشکل حل می‌شود.

او افزود: علاوه بر این مشکل فاضلاب کشتارگاه یکی دیگر از مسائلی است که باید بعنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد چرا که همین بهانه‌هایی از این دست می‌توانست منجر به فروش و به مزایده گشذاتن کشتارگاه بروجرد شود، ولی با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از این اقدام ممانعت شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به مشکلاتی که در حوزه شهرداری بروجرد وجود داشته است گفت: مشکل مهمی همچون جمع نکردن زباله‌های شهر یکی از این مسائل بود که شهروندان خواهان چرایی به وجود آمدن این مشکل بودند و با پیگیری‌های از جوانب مختلف مساله واکاوی شد.

رحیمی با اشاره وجود مشکلاتی که در مجنوعه شهرداری وجود دارد گفت: شهرداری دارای ۱۲۰۰ پرسنل است این در حالیست که مجموعه شهرداری با نصف همین میزان قابل اداره است و ۳۰۰ نیرویی که زمانی بعنوان نیروی خدماتی به کار گرفته شدند پشت میز نشین شدند.

او با بیان اینکه مگر شهرداری به چند مدیر نیاز دارد که همه می‌خواهند پشت میز باشند گفت: در بررسی مشکل به مسائلی رسیدیم که از آن جمله می‌توان به جریانی اشاره کرد که به کارگر شهرداری می‌گفتند زباله‌ها را جمع نکن ما به تول پول می‌دهیم و نگران نباش تا شهرداری مجبور به گرفتن پیمانکار برای جمع آوری زباله‌ها شود و سالانه باید میلیاردی به آن‌ها پرداخت کرد.

فرماندار بروجرد گفت: بعبارتی در حالیکه اینهمه کارگر بعنوان نیروی خدماتی در شهرداری جذب شده است پیمانکار برای جمع آوری زباله‌ها هم گرفته شود.

رحیمی با اشاره به برگزاری اولین کارگروه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان بروجرد گفت: این کارگروه با سایر کارگروه‌های سلامت و زنان خانواده ادغام شده است تا با مشخص شدن زیرگروه‌ها و انجام کار کارشناسی بتوان در این کارگروه با تعامل و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی به نتایج قابل قبولی در حل مشکلات پرداخت.

حسن بلوریان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: محور و موضوع اولین کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بروجرد پرداختن به مشکل زیست محیطی شهرستان بروجرد در نظر گرفته است تا با این رویکرد که قبل از اینکه مشکلی به معضل تبدیل شود آن را در دستور کار قرار داد.

او گفت: اگر یک مشکل تا قبل شدت و قبل ازاینکه به معضلی شهری تبدیل شود به فکر حل آن برآمد نتایج اثربخش تری خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: مشکلات مرتبط با محیط زیست طی ۶ ماه اخیر در سطح شهری بیشتر بعنوان خواسته و مطالبه مردم مطرح شده است که به همین خاطر محور کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بروجرد قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار لرستان دفع بهداشتی زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق