Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال اجازه جدایی به هروویه میلیچ نمی دهد.

طرفداری- امروز در خبرها داشتیم که هروویه میلیچ، قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده است اما باشگاه استقلال می گوید او فقط درخواست فسخ قرارداد داشته است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هروویه میلیچ در پایان رقابتهای نیم‌فصل اول و پیش از ترک تهران فرد معتمدی را جهت دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال معرفی کرد و حقوق میلیچ به نماینده او پرداخت و رسید آن برای مدافع کروات تیم استقلال و وکیلش ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود میلیچ چهارم ژانویه (۱۴ دی ۱۳۹۸) به تهران برگردد اما به دلیل تولد فرزندش خواستار مرخصی بیشتری شد که مورد موافقت کادرفنی تیم استقلال قرار گرفت. طبق برنامه قبلی او باید امروز (۹ ژانویه) وارد تهران می‌شد اما شب گذشته وکیل او از طریق ایمیل به باشگاه استقلال خبر داد که میلیچ می‌خواهد قراردادش را فسخ کند.

باشگاه استقلال جهت حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابتها به مدافع ارزشمند خود نیاز دارد و میلیچ موظف است در اسرع وقت به تهران بازگردد و باشگاه این موضوع را به جدّ پیگیری خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟