Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم سپاسی آشتیانی روز پنج شنبه در آئین گرامیداشت شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه امام مهدی (عج) در اراک، اظهار داشت: در پیام رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شهید حججی و سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی نکاتی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به اخلاص این شهیدان اشاره کرد یعنی انسان‌ها در مسیری که طی می‌کنند، باید مخلص باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اخلاص در وجود شهید سردار سلیمانی موج می‌زد، وی سرداری بود که علی رغم طبیعت نظامی با اخلاص رفتار می‌کرد و به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی امنیت می‌بخشید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی بیان داشت: شهید سردار سلیمانی وصیت می‌کند که روی سنگ مزارش تنها عنوان سرباز را قید کنند، او در طول زندگی با برکت خود به دنبال القاب نبود چرا که جذابیتی برای وی به همراه نداشت به همین دلیل مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین ویژگی وی را اخلاص عنوان کردند.

آیت الله سپاسی گفت: کسی که برای ارزش‌ها قیام می‌کند و اخلاص داشته باشد، خداوند تسخیر قلب مردم را به او عنایت می‌کند که نمونه آن را می‌توان عشق مردم در تشییع پیر شهید سردار سلیمانی در کشور عراق و شهرهایی مانند اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان مشاهده کرد. دنیا از این حادثه می‌آموزد که محبوبیت و عشق به این سردار شهید به چه معنا ست.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به انقلابی بودن شهید سلیمانی نیز اشاره داشتند و بیان کردند: بعضی‌ها در تلاش هستند که بگویند این ویژگی برای این شهید مهم نبوده است بلکه باید گفت وی به شدت انقلابی، پیرو ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، دشمن شناس و مرز شناس بوده است

حجت الاسلام سپاسی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند که شهید سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و عاشق و دنبال شهادت بودن یک ارزش قرآنی است و همواره این مجاهد و سردار مقاومت این ترس را در دل داشت که نتواند به فیض شهادت نائل شود.

وی گفت: شهید سلیمانی سردار و سرداده مسیر مقاومت است. بنا بر وعده سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر انتقام سخت، یک مرحله از این انتقام انجام شد و موشک‌های ما مهم‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه عراق را مورد هدف قرار دادند که این نشان دهنده مقاومت در مقابل دشمن است. باید دشمن را تسلیم و مقابل آن ایستادگی کرد.

آیت الله سپاسی گفت: جمهوری اسلامی از قدرتی بی نظیر برخوردار است چرا که پاسداران در طی این سال‌ها تلاش کردند و قدرت دفاعی را بالا بردند.

وی اظهار کرد: شهادت شهید سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب را بسیار اندوهگین ساخت اما ایشان از پا ننشستند و قدرت ایران را در مقابل آمریکا نشان دادند و فرمودند انتقام می‌گیریم.

مدیر حوزه‌های علمیه‌های استان مرکزی افزود: در مقابل دشمن نباید سستی عارض شود، ضعف نشان داد و سر ذلت فرود آورد و این سه نکته استراتژی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن است و در آینده باید روی این مسائل کار شود.

آیت الله سپاسی بیان کرد: با وجود نیروهای مقاومت دلیلی برای هراس از دشمن وجود ندارد، آمریکایی‌ها به دنبال خاورمیانه بزرگ یعنی لبنان، عراق، سوریه بودند، تنها کسی که نگذاشت خواب خاورمیانه بزرگ تعبیر نشود و در نهایت جبهه مقاومت را جایگزین کرد، شهید سردار سلیمانی بود.

وی گفت: وعده انتقام سخت توسط جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب این تنها سیلی محکمی به ترامپ بود و انتقام واقعی پس از آن خواهد بود یعنی انتقام جبهه مقاومت و اینکه جای امن در منطقه برای آمریکایی‌ها وجود نداشته باشد و نیروهای متجاوز و تروریست از منطقه خارج شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه‌های استان مرکزی گفت: علی رغم اینکه انتقام خون شهید سلیمانی توسط سپاه پاسداران گرفته شد اما انتقام دل شکسته رهبری، مراجع تقلید و مردم هنوز گرفته نشده است.

کد خبر 4821592

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه سردار سلیمانی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران شهرکرد قزوین گرگان شیراز بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت