Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا عنایتی سفیر پیشین ایران در کویت و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه درباره انتقام سخت ایران با حمله به مقر نیرو‌های آمریکایی در عراق، گفت: من به نوبه خودم به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری و همه دولتمردان در ایران و عراق تسلیت می‌گویم و  بابت شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، رفیق، دوست و همراهش، ابومهدی المهندس و جمع دیگری که به همراه این دو ستاره درخشان در آسمان شهادت درخشیدند، ابراز تاسف می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- او افزود: شهادت این بزرگواران ایران، عراق و آزاد مردان منطقه و جهان را عزادار کرده است، ولی  ما به این موضوع ایمان داریم که همان گونه که در زندگی این بزرگواران ثمره و تلاش بزرگی برای امنیت و آرامش منطقه، مبارزه با تروریسم، تکفیری‌ها و داعش بود، بدون شک در خون و شهادت آن‌ها هم ثمرات فراوانی نهفته است.

عنایتی تصریح کرد: اولین ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش وحدت مضاعف دو کشور ایران و عراق است،  نمونه آن تشییع پیکر شهدا بود که این دو کشور دست در دست  آنها را تشییع کردند. در حقیقت  ملت ایران ابومهدی المهندس را شهید خود و ملت عراق هم شهید سلیمانی را شهید خود دانستند. این اولین ثمره خون این بزرگان بود که وحدت دو کشور ایران ایران و عراق و اتحاد دو ملت را بیشتر کردند.

مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه گفت: از ثمرات دیگر این شهادت خوردن سیلی بزرگی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری بر عنان مستکبرین و اشغالگران زده شد. دشمنان دریافتند که ملت بزرگ ایران ممکن است صبوری کند، ولی پاسخ ستم آنها را خواهد داد.

سفیر پیشین ایران در کویت اضافه کرد: غربی‌ها پاسخ خود را در اولین گام ایران دریافت کردند و متوجه شدند که ایران ستم آنها را بی جواب نمی‌گذارد. قطعا همانطور که مورد تاکید مقام رهبری بود ضربات دیگری برای پایان حضور غربی ها در راه است  و حضور آمریکایی ها در منطقه به واسطه این خون به پایان خواهد رسید.

در نخستین ساعات دیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتقام سخت حاج قاسم سلیمانی آمریکا سردار سلیمانی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل