Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساب کاربری نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در فضای مجازی با نزدیک به ۱۶۰۰ عنوان مطلب توسط اینستاگرام حذف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، از حدود دو سال پیش، صفحه آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اینستاگرام با نام کاربری ebadi_khj راه‌اندازی شد که به انتشار روزانه تصاویر، فیلم ها و‌ بیانات ایشان اقدام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام‌ و موج انتشار تصاویر، فیلم ها و بیانات این شهیدان عظیم الشان در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

 

اینستاگرام با افزایش تعداد این تصاویر و مطالب اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران و همینطور چندین مورد از صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کرد.

 

صفحه آیت الله سید علیرضا عبادی نیز که مطالب مربوط به شهادت این سردار اسلام را پوشش می‌داد، ساعتی قبل توسط اینستاگرام مسدود و از دسترس خارج شد.

 

پیش از این نیز شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحات کاربران زیادی را در جهت بایکوت رسانه ای ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی غیرفعال کرده است و این اقدام اعتراض گسترده کاربران اینستاگرام را نیز در پی داشته است. 

 

این اقدامات اینستاگرام بیش از پیش ماهیت تروریستی و صهیونیستی و مخالفت صریح آنان با جبهه حق را آشکار می‌کند.

 

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اعلام کرد، بزودی صفحه جدید آیت الله راه اندازی می شود و در راه روشنگری چهره ننگین استکبار جهانی میدان رسانه را ترک نخواهیم کرد.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی کرمان فرماندار بیرجند بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ