Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:24:26 GMT

امام جمعه بیرجند: دشمنان اولین ضرب شست را دیدند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۸۸۳۴

امام جمعه بیرجند: دشمنان اولین ضرب شست را دیدند

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دوره عقیدتی جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آزمایش زندگی دنیایی را به توفیق الهی خوب انجام داد.

وی با بیان اینکه کسانی که خواستند شهید سلیمانی را از میان بردارند و از خود رفع خطر کنند متوجه اشتباهشان شدند افزود: خطر شهید قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفاوت بزرگ عالم مادی و معنوی این است که در عالم معنوی مزاحمت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه مسائلی که با آن رو به رو هستیم به نحو رمزی در قرآن کریم قرار گرفته است افزود: همه آنچه که در دنیا ستایش شمرده می‌شود، تنها در خور خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: عده‌ای همچون سلمان فارسی و سردار سلیمانی، حق‌گرا هستند و هیچ حزب، گروه، وعده و وعید برای آنها بی معنا است.

وی با بیان اینکه قرب نه زمانی و نه مکانی است چرا که خداوند در همه جا وجود دارد اظهار داشت: تماما بنده خدا شدن به معنای قرب و نزدیک شدن به خداوند است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهان شناسی در واقع همان جهان بینی است افزود: با چشم مادی هیچ چیز جز شکم و شهوت و مادیات را نمی‌توان دید اما با چشم معنوی تنها خدا را می‌توان دید.

وی با بیان اینکه اگر ما انقلاب، اسلام و ارزش‌های آن را درک کنیم آن را به هیچ چیز نمی‌فروشیم گفت: متأسفانه عده‌ای که بر پشت میزها تکیه زدند می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و اسلام را به تفکر زشت و پلید لیبرال دموکراسی بفروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان نباید در چند روز زندگی گول مادیات را بخورد بلکه باید به خود و عقلش برسد و تمام دام‌ها در نفس انسانی قرار دارد لذا اگر از نفس رها شویم به خداوند متعال خواهیم رسیم.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی قاسم سلیمانی انتقام سخت سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی قاسم سلیمانی انتقام سخت سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی قاسم سلیمانی انتقام سخت سید علیرضا عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است