Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس گفت: همه‌ی کسانی که به مقام شهادت رسیدند؛ شهیدِ انقلاب اسلامی‌ هستند و این خون‌های پاک هدر نمی‌رود؛ آن چه مهم است بازتاب جهانی این حرکت است؛ خون شهید سلیمانی و شهید ابومهندس که بهم پیوست؛ خون دو ملت را به یکدیگر پیوند داد.

تقی رهبر عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص شهادت سردار سلیمانی و انتقام سخت گفت: حرکت مذبوحانه‌ی آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی در اثر شکست‌هایی است در منطقه خوردند؛ سردار سلیمانی آنچنان سیلی به آمریکایی ها زده که هنوز در خوابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه داعش را آمریکا پرورش داده است ادامه داد: حاج قاسم و یارانش داعش را از منطقه راندند؛ ایالات متحده خاورمیانه‌ای به سبک آمریکایی می‌خواست ولی خواسته‌اش نقش بر آب شد؛ آمریکا در ایران و دیگر کشورهای منطقه شکست خورد؛ در یمن هم شکست خواهد خورد و این شکست با اینکه یک شهیدی را از ما بگیرند جبران نمی‌شود.

نماینده سابق مجلس ضمن اشاره به یکسانی خونِ شهدا چه ایرانی و چه عراقی خاطرنشان کرد: همه‌ی کسانی که به مقام شهادت رسیدند؛ شهیدِ انقلاب اسلامی‌ هستند و این خون‌های پاک هدر نمی‌رود؛ آن چه مهم است بازتاب جهانی این حرکت است؛ خون شهید سلیمانی و شهید ابومهندس که بهم پیوست؛ خون دو ملت را به یکدیگر پیوند داد.

رهبر افزود: خون شهدای جنایت اخیر، خون ملت‌های مسلمان از جمله یمن، سوریه، ایران و فلسطین را نیز علیه استکبار جهانی، صهیونیزم و ارتجاع منطقه پیوند می‌دهد؛ از سوی دیگر در داخل کشور هم هر قطره خونی که از شهیدی می‌چکد؛ خورشیدی بر سر راه ما می‌شود و باعث می‌شود دشمن را بهتر از گذشته بشناسیم‌؛ آن‌ها که چشم امید به آمریکا بستند با این خون بیدار می‌شوند و انسجام ملی ما هم بیشتر خواهد شد.

رهبر درباره نوع نگاه شهید سلیمانی یه شهادت تصریح کرد: این شهادت برای شهید سلیمانی عزیز و دیگر شهدای همراه ایشان حکم آرمانی را داشت که در جستجویش بودند و مانند صدها چهره‌ی سیاسی و دفاع مقدس که با شهادت نامشان از بین نرفت؛ خونشان جاری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با ذکر مثالی از شکست آمریکا در منطقه گفت: در قضیه‌ی توقیف کشتی دیدیم که با واکنش ایران عقب نشینی کردند؛ یا پهباد آمریکایی با ورود به منطقه ساقط شد؛ در خصوص این موضوع نیز لازم است که عراقی‌ها از پا ننشینند تا با پشتیبانی ایران، نیروهای آمریکایی از منطقه رانده شوند؛ انتقام سخت، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی جامعه روحانیت م تقی رهبر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یک خبرنگار فلسطینی و پسرش در پی بمباران اردوگاه آوارگان نصیرات نوار غزه به شهادت رسیدند

سالم ابوطیور، خبرنگار فلسطینی و پسرش در نتیجه بمباران اردوگاه آوارگان نصیرات در مناطق مرکزی نوار غزه، شهید شدند.

این خبرنگار فلسطینی و فرزندش طی بمباران شب گذشته اردوگاه آوارگان نصیرات توسط ارتش رژیم اسرائیل شهید شدند.

پیکرهای ابوطیور و پسرش پس از انتقال به بیمارستان الاقصی و اقامه نماز میت به خاک سپرده شد.

گفتنی است در نتیجه حملات گسترده ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون 142 خبرنگار به شهادت رسیدند.

 

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه