Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، علی ربیعی در بیانیه خود ضمن ابراز تسلیت مجدد دولت جمهوری اسلامی ایران به خانواده های داغدیده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، به چند نکته ضروری اشاره کرده است:

۱-اکنون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران کمیته بررسی سانحه را بر اساس مقررات ایکایو تشکیل داده است و با شفافیت، دقت و سرعت تمام، با حضور و مشارکت کارشناسان از همه کشورهای مرتبط، این سانحه هوائی را از همه جوانب فنی و اجرائی بررسی و به طور کامل اطلاع رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- طبق قواعد بین المللی، سازمان هواپیمایی کشوری از کشوری که سانحه در آن رخ داده است (ایران)، سازمان هواپیمایی کشوری از کشوری که صادر کننده گواهینامه صلاحیت پرواز است (اوکراین)، مالک هوایپما (اوکراین) کارخانه سازنده هواپیما (بوئینگ) و کارخانه سازنده موتور هواپیما (فرانسه) می توانند در فرایند تحقیق شرکت کنند. هم اکنون نماینده کشور اوکراین در ایران حضور دارد. ما از شرکت بوئینگ نیز می خواهیم نماینده خود را برای مشارکت در فرایند بررسی جعبه سیاه اعزام نمایند.

۳- از حضور کشورهای مرتبط دیگر که اتباع آنها در این حادثه تلخ جان باخته اند نیز در فرایند بررسی استقبال می کنیم.

۴- بنا به دستور رئیس جمهوری نتیجه بررسی های فنی و کارشناسی، به طور منظم و سریع، به اطلاع عموم، به ویژه خانواده های داغدار خواهد رسید.

۵-اعتقاد داریم این روشی اطمینان بخش برای همگان بویژه خانواده های داغدار خواهد بود.

۶- امروز به روش کاملا حساب شده و شناخته شده در عملیات روانی به نقل از یک منبع آگاه از پنتاگون که خواسته نامش فاش نشود خبر اصابت دو موشک به هواپیمای اوکراینی را با اب و تاب در رسانه ها منعکس کرده است. در اینده که مشخص شد این ادعای دروغ عاری از حقیقت است هیچ کس مسئولیت این دروغ بزرگ را بر عهده نخواهد گرفت.

۷- توصیه می کنیم دولت امریکا به جای دروغ پردازی و شکل دادن یک عملیات روانی، به نتایج بررسی کمیته های ذکر شده در بند بالا دقت نمایند.

۸- در انتها متاسفم که سیستم عملیات روانی دولت آمریکا و همراهان آگاه و ناآگاه انها با این دروغ پردازی ها بر زخم های جانکاه خانواده های داغدار نمک می پاشند و برای تامین اهداف خود در این عملیات روانی خانواده های قربانیان این حادثه را نیز قربانی می کنند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش‌سوزی سقوط کرد.

در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار اعلام کرد:‌ یک خانواده سه نفره در روستای "ایزی" این شهرستان، سه‌شنبه شب از زیر آوار منزل مسکونی بیرون کشیده شده و نجات یافتند.

به گزارش ایرنا، محمد همتی سه‌شنبه شب به خبرنگاران گفت: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم های امداد و نجات آتش نشانی به محل،‌ از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

وی با اشاره به اعزام ۲ تیم نجات از ایستگاه های ۲ و چهار آتش نشانی به محل حادثه، افزود:‌ در جریان این عملیات یک زن و مرد و کودک ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند.

توفان تندری سه شنبه شب با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت شهرستان های سبزوار و داورزن را درنوردید.

روستای ایزی، با جمعیتی حدود سه هزار نفر در پنج کیلومتری شمال شرقی سبزوار قرار دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

دیگر خبرها

  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد