Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@18:17:08 GMT

معترضان، سخنرانی ترامپ را در اوهایو مختل کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۱۸۶۵

معترضان، سخنرانی ترامپ را در اوهایو مختل کردند

خرداد: معترضان در ایالت اوهایو آمریکا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه دونالد ترامپ سخنرانی وی را برای دقایقی مختل کردند.


به گزارش خرداد به نقل ایرنا ،ترامپ که در جریان کمپین انتخاباتی‌اش در شهر تولدو در ایالت اوهایو سخن می‌گفت، با اعتراض معترضان روبرو شد و در نهایت از نیروهای امنیتی خواست آنها را وادار به سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در این سخنرانی بار دیگر با حمله به دولت "باراک اوباما" مدعی شد که این دولت طی هشت سال موجب تقویت ایران شده است.
رییس جمهوری آمریکا با تکرار ادعاهای خود افزود: توافق هسته‌ای با ایران موجب شد که تجاوزات ایران افزایش یابد و بار دیگر تکرار می‌کنم که هرگز به این کشور اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهم داد.
وی با توجیه اقدام تروریستی‌اش برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس در عراق مدعی شد: همه را از جنگی بزرگ نجات دادم و هرگز از تلاش برای نابودی تروریسم و افراط‌گرایی اسلامی فروگذار نخواهم کرد.
ترامپ در خصوص حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد در استان الانبار که میزبان نیروهای آمریکایی است نیز ادعا کرد: ایرانی‌ها ۱۶ فروند موشک شلیک کردند و هیچ آمریکایی کشته یا زخمی نشد، به همین دلیل با این که من آماده بودم که به این حملات پاسخ دهم اما هیچ کاری نکردم.
ادعای رییس جمهوری آمریکا در حالی مطرح شده که گزارش‌های متعددی حکایت از آن دارد که در جریان این حمله ده‌ها سرباز آمریکایی کشته و یا زخمی شده‌اند اما واشنگتن مانع از درز شمار تلفات سنگین نیروهای آمریکایی به بیرون شده است.
وی بار دیگر با اعتراف به جنایت ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی، مدعی شد: سریعا با وی برخورد کردیم تا حادثه (حمله به سفارت آمریکا در سال ۲۰۱۲) در بنغازی تکرار نشود.
ترامپ با تکرار سخنان تکراری‌ و سخیفش ادعا کرد: (سردار شهید) سلیمانی برای کشتن هزاران آمریکایی و افرادی از ملیت‌های دیگر برنامه‌ریزی می‌کرده و درصدد بود تا به سفارت آمریکا در بغداد حمله کند.
توجیهات ترامپ آن‌چنان برای ترور سردار سلیمانی بی‌پایه و اساس است که تاکنون حتی نتوانسته است بسیاری از همقطاران‌اش در حزب جمهوری‌خواه را نیز برای این اقدام تروریستی متقاعد کند.
در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، بامداد چهارشنبه ۱۳ فروند موشک بالستیک به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار واقع در غرب عراق شلیک شد.
سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس و المهندس به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
  
برچسب ها: معترضان ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: معترضان ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه‌ برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟