Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حرکت اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع آمریکا در عراق گفت: این حرکت سیلی محکمی به ترامپ و آمریکا بود.

 به گزارش قدس انلاین حجت‌الاسلام مجید انصاری ‌در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفنسجانی اظهار داشت: هدف‌گیری مواضع آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران یک سیلی به ترامپ و آمریکا بود و باید زمینه خروج آمریکا از منطقه به صورت همیشگی به عنوان انتقام اصلی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: آمریکایی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سرد، دغدغه اصلی خود را در ساقط کردن انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از دلارهای عربستان سعودی می‌دانستند.

وی با بیان اینکه در سال‌های پس از کودتا نیز شاه و ساواک را آمریکا بود که بر کشور مسلط کرد تصریح کرد: منافقین امروز در جایگاه مشاوران اصلی ترامپ قرار دارند و البته همان بلایی را که بر سر بنی‌صدر و صدام آوردند بر سر ترامپ نیز خواهند آورد.

انصاری در ادامه با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی عنوان کرد: شکوه تشییع و حضور مردمی در شهرهایی مانند تهران و مشهد و قم و اهواز و کرمان بیانگر مسائل زیادی بود و مردم یکصدا فریاد انتقام را سر دادند و از سوی دیگر مسئله وحدت را گوشزد کرد و اینکه می‌توان با تکیه بر توان داخلی بسیاری از مسائل را حل کرد.

وی با تصریح بر این نکته که مردم گوهر اخلاص را در سیمای حاج قاسم کشف کردند اظهار داشت: رفتار و سیره سپهبد سلیمانی را باید به عنوان یک مکتب تربیتی در کتب درسی آموزش داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام مجید انصاری انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند