Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سعید صمدی  با اشاره به حادثه معدن ذغال‌سنگ راور ، اظهارداشت: متأسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه هنوز دلایل بروز این حادثه مشخص نشده است، افزود: این معدن توسط بنده آنهم در سال 87 به بهره برداری رسیده است و به نوعی جزء معادن خوب ذغال سنگ کرمان محسوب میشود

دبیر انجمن زغال سنگ ایران تصریح کرد: در حال حاضر به نظر می رسد تولید این معدن 140 تا 150 تولید ذغال سنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه این معدن زیر مجموعه وزارت کار محسوب می شود، گفت: کارشناسان مشغول بررسی دلایل بروز این حادثه هستند که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

 مالک اژدری فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه حادثه ظهر ساعت 11:20 ظهر امروز در معدن ذغال‌سنگ راور اتفاق افتاده است ، گفته بود: تمامی کارگران حادثه دیده اهل شهرستان راور هستند. این کارگران با هماهنگی‌های انجام شده و از طریق اورژانس هوایی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

 همچنین رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در خصوص این حادثه گفته بود: حادثه در معدن ذغال سنگ همکار در شهرستان راور اتفاق افتاده و متاسفانه پنج نفر از کارگان معدن دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان این حادثه در محل درمان شدند افزود: دو نفر دیگر از کارگران معدن به بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه یکی از کارگران از ناحیه پا و یکی از کارگران از ناحیه فک دچار شکستگی شده است که برای درمان به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند گفت: متاسفانه یکی از کارگران معدن در این حادثه در دم جان باخته است.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی و ایمنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بلافاصله به محل حادثه اعزام تا دلایل حادثه در معدن ذغال‌سنگ همکار بررسی شود افزود: دلیل این حادثه ریزش ذغال اعلام شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معدن ریزش معدن معدن راور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند