Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:34:31 GMT

چرا مدیران استقلال از جذب پاتوسی منصرف شدند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۶۳۸

دو دلیل اساسی مانع از بازگشت بازیکن محبوب اهل آفریقای جنوبی به استقلال شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، مسئولان باشگاه استقلال پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با پنج بازیکن خارجی وارد مذاکره شده‌اند تا در نهایت براساس اظهاراتی که در این چند روز داشتند، دو نفر از آن‌ها را آبی‌پوش کنند. یکی از این بازیکنان، آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی است که نیم فصل پارسال عملکرد درخشانی در استقلال شفر داشت و به همین دلیل هواداران استقلال به شدت علاقه‌مند به بازگشت پاتوسی به این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انتقال این بازیکن که در حال حاضر به صورت قرضی تحت قرارداد با بنی‌یاس امارات است، منتفی شد و مدیران استقلال به سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند. منتفی شدن این انتقال دلایل مختلفی داشت که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

به نوشته ایسنا ، دلیل اصلی برای انصراف استقلالی‌ها از جذب پاتوسی این است که وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته استقلال پس از حضور در بنی‌یاس اقدام به جذب پاتوسی کرد؛ بازیکنی که با هدایت او در استقلال توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. همانطور که انتظار می‌رفت پس حضور پاتوسی در بنی‌یاس، او به عنوان یکی از مهره‌های اصلی شفر معرفی شد به طوری که در پنج بازی ابتدایی بنی‌یاس تنها سه دقیقه بازی نکرد.

اما شرایط برای پاتوسی به همین خوبی ادامه پیدا نکرد و این بازیکن جایگاهش را در هفت بازی بعدی بنی‌یاس تا پایان نیم‌فصل از دست داد به طوری که در بازی آخر تیمش اصلا در لیست بازیکنان قرار نگرفت. این موضوع باعث شد که مدیران استقلال انتقال پاتوسی به تیم‌شان را یک ریسک قلمداد کنند و این احتمال را بدهند که پاتوسی نتواند عملکرد درخشان فصل گذشته‌اش را تکرار کند، زیرا آن عملکرد درخشان زیر نظر وینفرد شفر رخ داد که امسال هم سرمربی پاتوسی است و در نتیجه نمی‌توان گفت که وفق پیدا نکردن با تفکرات سرمربی منجر به عملکرد ضعیف پاتوسی شده و در نتیجه دلایل دیگری در این ماجرا دخیل است.

از طرفی سابقه شفر نشان داده که اگر او بی‌دلیل بازیکنی را از ترکیبش کنار نمی‌گذارد. همانطور که این سرمربی پارسال اعتقاد چندانی به روح‌الله باقری، فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری نداشت و انتقادات زیادی هم به خاطر این تفکر به این مربی آلمانی شد اما پس از آمدن استراماچونی هم شرایط تغییر نکرد و سرمربی ایتالیایی استقلال این سه بازیکن را نخواست تا آن‌ها از جمع آبی‌پوشان جدا شوند.

همچنین شک دیگری که بازی نکردن پاتوسی در بنی‌یاس برای مسئولان نقل‌وانتقالاتی استقلال ایجاد کرده، عدم آمادگی فیزیکی این بازیکن است. این دلیل از آن جهت حائز اهمیت است که استقلال باید ۱۰ روز دیگر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت کویت برود، به همین دلیل رساندن پاتوسی به حد خوبی از آمادگی بدنی در این مدت کم، کار سختی به نظر می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد پاتوسی استقلال فولاد تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان