Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:21:08 GMT

شکست آویسا خوزستان در روز سردرگمی داور

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۳۳۰۹

ایسنا/خوزستان تیم آویسا خوزستان در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر هیات البرز تن به شکست داد.

آویسا خوزستان از ساعت 10 صبح امروز، جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم هیات البرز رفت. این بازی پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم با حساب 2 بر صفر به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما این تیم البرز بود که در دقیقه 3+45 توسط مقرب‌زاده به گل رسید و برنده به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه آویسا نیز موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که تبدیل به گل نشدند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی را خوب شروع کردند و برای چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما توپ‌های ارسالی راهی درون دروازه‌ها نداشتند.

در دقیقه 33 نیمه دوم نیز در حالی که بازیکن آویسا در موقعیت گلزنی قرار داشت، بیرون از محوطه جریمه با خطای بازیکن البرز به روی زمین افتاد و از ناحیه بینی دچار خونریزی و مصدومیت شد. داور باتوجه به این‌که اشراف کامل به صحنه خطا را نداشت، در ابتدا متوجه خطا نشد و با پرچم کمک داور خود متوجه این موضوع شد. داور زمانی که قصد داشت، به بازیکنی که مرتکب خط شده است، کارت زرد نشان دهد، باتوجه به این‌که از صحنه دور بود، برای دقایقی به دنبال بازیکنی می‌گشت که مرتکب به خطا شده است. همین باعث شد که تماشاگران نیز از سردرگمی دارو استفاده کنند و فریاد بزنند که داور ما خط را انجام داده‌ایم.

بازی جریان پیدا کرد اما بازیکن آویسا که به شدت آسیب دیده بود، دیگر نتوانست وارد زمین شود و پس از دقایقی تعویض شد.

باز رو به اتمام بود که مدافع تیم آویسا در حالی که قصد داشت، توپ بازیکن البرز را از درون محوطه جریمه دور کند، داور خطای او را گرفت و یک ضربه پنالتی به سود البرز اعلام کرد. این تصمیم داور، اعتراض شدید کادرفنی آویسا را در بر داشت و معتقد بودند، باتوجه به این ‌که تیم‌شان در قعر جدول رده بندی است، داور در حال ضعیف‌کشی است.

برای تیم البرز، سارا قمی، موقعیت پنالتی را به گل تبدیل کرد و در نهایت این تیم با نتیجه 2 بر صفر برنده شد.

از حواشی این دیدار می‌توان به اعتراض فروزان سلیمانی و مریم ایران‌دوست، سرمربیان دو تیم به داوری در جریان بازی اشاره کرد. ایراندوست به حدی از داوری گله‌مند بود که در جریان نیمه دوم به سرپرست خود اعلام کرد که باید گزارشی از داوری تهیه کند و به ممیبنی، رییس کمیته داوران ارسال کند، وگرنه در غیر این صورت دیگر به کار خود ادامه نمی‌دهد.

از دیگر نکات این بازی این بود که سلیمانی و ایراندوست، در نیم‌فصل دوم به تیم‌های آویسا و البرز اضافه شده بودند.

انتهای پیام

  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت صفر
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت