Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آموزش فنی و حرفهر ای کشور در مراسم افتتاح این آموزشگاه در زاهدان اظهار داشت: تاکنون هیچ چهره سیاسی، هنری، دانشگاهی و فرهنگی نتوانسته جایگاه رفیعی که سردار سلیمانی در بین مردم بدست آورد را کسب کند زیرا مردم موضع دیانت و انسانیت را خوب می‌فهمند.

علی اوسط هاشمی پیام اجتماعات میلیونی که در رسای سردار سلیمانی شکل گرفت را اخلاق، دیانت و انسانیت این سردار سرافراز دلها عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی پاک و زلال بود و قیمت خون خود را نزد خداوند بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این افتتاح با توجه به تجهیزات کارگاه و استعداد منطقه برای اجرای المپیاد طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی در استان سیستان و بلوچستان قول مساعد داد.

هاشمی همچنین از راه‌اندازی دپارتمان طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی برای آموزش مربیان سراسر کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم نوآوری در تولید محصولات و شناخت ذائقه خریداران بیان کرد: نیازهای بازار کار در صورتی که منطبق با قابلیت‌های منطقه‌ای باشد تحول بزرگی در شرایط استان در پی خواهد داشت و این مهم نیازمند آمایش مشاغل و کار پژوهشی است.

رییس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور افزود: باید نگاهمان را از کارگاه‌ها فراتر ببریم و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان و نیازهای همسایگان را در حوزه آموزش‌های مهارتی بشناسیم و براساس آن برنامه‌ریزی مدون طراحی کنیم تا از شرایط کنونی خارج شویم.

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارآموزان این آموزشگاه بعد از آموزش مشغول فعالیت می‌شوند و تولیدات آنها در بازارچه هایی که به همین منظوردر استان راه اندازی شده و نیز بازارهای منطقه و کشور به فروش می‌رسد.

خداداد اولیایی گفت: یک تیم بازاریاب نیازهای بازارهای داخلی و خارجی را رصد می‌کند تا براساس آن محصولات تولید شوند.

وی افزود: این کارگاه در ۲ شیفت صبح و عصر برای خانم ها و آقایان با ظرفیت ۴۰ نفر در هر شیفت فعالیت می کند.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح زاهدان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح زاهدان قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح زاهدان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟