Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت دهدشت گفت: راز محبوبیت سردار شهید سلیمانی در ولایتمداری و اخلاص او بود که برای همه درس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت رعایت تقوای الهی را راه رسیدن به رستگاری خواند و اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرماید در مسیر خودسازی و تقوا خسته نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: یکی از فضیلت‌های انسان متدین کتمان سر و حفظ آبروی انسان مومن است.

تقوی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی از وی به قهرمان ملی یاد کرد و گفت: جان باختن همه کسانی که در مسیر پاسداشت این شهید و شهادت جان خود را هدیه کردند را تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان داشت: از علل مهم‌ محبوبیت سردار بزرگ تقوای او اخلاص و ولایتمداری او بود.

تقوی ادامه داد: انسان‌هایی که اهل ایمان‌اند و عمل صالح انجام می‌دهند خدا محبت این‌ها را در قلوب همه انسان‌ها قرار می‌دهد.

وی گفت: دیدیم نه تنها ایران بلکه همه کشورهای مسلمان همه گریان فراق سردار شهید شدند چون این انسان برای خدا کار می‌کرد و این درس بزرگی است برای همه ما انسان‌ها.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت افزود: از حضور بی‌نظیر مردم شهرمان در مراسم بزرگداشت و تشییع نمادین این شهید والامقام قدردانی می‌کنم. این چنین حضور باعث وحشت در دل دشمن می‌شود.

وی ادامه داد: از همه خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها که دهدشت را به تصویر کشاندند قدردانی می‌کنم.

تقوی با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام گفت: دیدید آقای ترامپ بعد از از دست دادن پایگاه نه تنها از عراق بلکه از سوریه پا به فرار گذاشت.

وی ادامه داد: این ترس و رعب حاکی از حضور مردم بود.به آقای ترامپ و استکبار نشان دادید امریکا را زیر پا له خواهیم کرد.

تقوی با اشاره به توان دفاعی ایران گفت: دو ابر قدرت جهان روسیه و چین به قدرت جهانی ایران اعتراف کردند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: استکبار جهانی ابرقدرت ایران اسلامی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت