Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت از دشمن گفت: انتقام سخت انتقام راهبردی است. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارآمدی یکی از شاخصه‌های اصلی نماینده تراز انقلاب در مجلس شورای اسلامی است و مردم باید به کسانی رای دهند که دلسوز، خوشنام و به فکر مردم و نظام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه تبریز افزود: نماینده تراز انقلاب باید روحیه جوان گرایی داشته و در تصویب قوانینی که عرصه را برای خدمت رسانی جوانان به نظام اسلامی باز می‌کند اهتمام جدی داشته باشد.

‌آل‌هاشم داشتن نگاه کلان ملی را جزو شاخص‌های نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: نماینده مردم نباید فقط به فکر حوزه انتخابیه خود باشد بلکه باید با تلاشی خستگی ناپذیر به فکر کشور باشد.

امام جمعه زنجان: هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه ‌شکسته شد‌امام جمعه همدان: آمریکای گستاخ فقط زبان موشک را می‌فهمد‌ / هیمنه آمریکا ‌شکسته  شداعتراف دولت ترامپ: شواهدی درباره اصابت موشک به بوئینگ اوکراین وجود ندارد

خطیب نماز جمعه تبریز نترس بودن در برابر دشمنان را از ویژگی‌های بارز نماینده تراز انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به نماینده ای رای بدهیم که در زمان بحران در برابر دشمن تسلیم نشود و با روحیه بالای مقاومت و استکبار ستیزی در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تسلیت ایام سوگواری اُم الاسلام و اُم الامامان حضرت زهرا سلام الله علیها ابراز داشت: باید تلاش کنیم در زندگی فردی و اجتماعی فاطمی باشیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با تقدیر از اقدام شجاعانه فرزندان انقلاب در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زدن سیلی سخت به آمریکا گفت: ایران اسلامی قدرت موشکی خود را مدیون شهید دانشمند و پارسا حسن تهرانی مقدم است.

‌آل‌هاشم با اشاره به گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای ایران در مسئله برجام و مصوبه مجلس شورای اسلامی در تروریستی خواندن رژیم آمریکا و همچنین مصوبه مجلس عراق برای بیرون راندن نیروهای آمریکا از خاک این کشور تصریح کرد: این اقدامات ارزشمند قابل تقدیر است.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه با تقدیر از مردم تبریز و آذربایجان در تجلیل از مقام والای شهید سپهبد سلیمانی گفت: راهپیمایی بعداز اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز بار دیگر پیشگامی ملت قهرمان این شهر را به همگان نشان داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده حاج قاسم، از این حضور بابصیرت و انقلابی مردم تبریز تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایجان واقعا بیدار است و با اقدام به هنگام، به موقع و با بصیرت کامل خود همیشه موتور پیشران دیگر حرکت‌های انقلابی در کشور بوده است.

 امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: تقویت و ثبات حزب الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌های 33 ، 22 و 8 روزه، شکل دهی محور مقاومت در 8 سال اخیر و پس از روی کارآمدن گروه‌های ترویستی داعش، تشکیل حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوریه برای جمع کردن بساط تروریست از منطقه بخشی از اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت است.

وی اشار‌ه‌ای هم به سفر سپهبد سلیمانی به روسیه و مذاکره با ولادیمر پوتین کرد و گفت: سردار سلیمانی در مقام یک سیاست مدار کار کشته با رئیس جمهور روسیه مذاکره ای 2 ساعت و 20 دقیقه ای داشت تا از ظرفیت روس‌ها برای پیشبرد اهداف خود در جبهه مقاومت استفاده کند.

‌آل‌هاشم در ادامه با اشاره به جایگاه بلند سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: ر و همانند آن شهید والامقام مرد عمل است که نیروی قدس با حضور حاج اسماعیل بیش از پیش در جبهه مقاومت خواهد درخشید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت از دشمن گفت: انتقام سخت انتقام راهبردی است.

امام جمعه تبریز بیانات رهبر معظم انقلاب را در موضوع انتقام سخت مورد اشاره قرار داد و‌ افزود: همانطوریکه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه عزیز بیان فرموده اند انتقام سخت زمانی است که حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه حذف شود.

‌آل‌هاشم تاکید کرد: زمان، مکان و کیفیت انتقام سخت معلوم نیست اما این انتقام هم آشکار و پنهان است و همچنین امنیت‌زا، آرامش بخش و دارای ظرفیت بازدارندگی است.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت : انتقام سخت و راهبردی سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله مباحث ذکر الهی و اثرات و برکات آن گفت: اگر انسان در حیات دنیوی خود به اموال و اولاد خود متمرکز شود باعث می‌شود از یاد خداوند غافل باشد.

امام جمعه تبریز افزود: اموال و اولاد باید راهی برای رسیدن به سعادت اخروی باشد.

‌آل‌هاشم با بیان اینکه فراموشی و عدم ذکر الهی پیامدهایی دارد گفت: اگر انسان خدا را فراموش کند خودش را فراموش میکند و شیاطین با وی همراه می‌شود.

خطیب نماز جمعه تبریز تاکید کرد: هرکس خداوند متعال را فراموش کند زندگی او سخت می‌شود و در روز محشر نابینا حاضر می‌شود.

انتهای پیام /111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

بعد از ۵۳ سال که آمریکا دائماً عضو کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل بوده، در انتخابات پریروز حذف شد و مخالفان [جرج] بوش، [رئیس‌جمهور آمریکا]، سیاست ضعیف خارجی او را به باد انتقاد گرفتند. پاپ ژان پل دوم، [رهبر کاتولیک‌های جهان]، در یونان از کلیسای ارتدکس‌ها، به خاطر جنایات کاتولیک‌ها در جنگ‌های صلیبی علیه مسیحیان ارتدوکس استانبول، عذرخواهی‌ کرد. رئیس اُرتدکس‌های یونان، ملاقات خود را مشروط به عذرخواهی پاپ کرده بود.

پیش از جلسه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، سیاست‌های کلی امنیت ملی در بخش دفاع را تکمیل کردیم. ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی و [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، میهمانم بودند. دربارۀ انتخابات بحث بود. قرار است جامعه روحانیت [مبارز تهران] و جامعه مدرسین [حوزه علمیه قم]، نامزد مشخصی نداشته باشند و بیانیه بدهند و مطالب کلی بگویند. عصر آقایان [محمدمحسن] سازگارا، [مدیرعامل شرکت مطبوعاتی جامعه‌ روز]، [سعید] فائقی، [معاون فنی سازمان تربیت بدنی] و عباس [قاسمی‌شریف]، پسر خانم اعظم طالقانی آمدند. سازگارا، نامزد ریاست‌جمهوری شده؛ نگران است که شورای نگهبان، صلاحیت او را رد کند. گفت، بارها اعلام کرده، موتور حرکت اصلاحات را سیاست‌های برنامه اول و دوم و عملکرد دولت سازندگی می‌داند. به عملکرد دوم‌ خردادی‌ها معترض است و گفت، روحانیت در دو قرن اخیر، هر وقت وارد مسائل شده، خیلی جدی و مؤثر بوده است.

جمعی از مسئولان [بسیج] حزب‌الله لبنان آمدند. سردار [قاسم] سلیمانی، [فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران] گزارش داد و من هم صحبت دلگرم‌کننده‌ای برای آنها نمودم.

شب جلسه سران قوا در دفتر آقای [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] در مجلس بود. آقای کروبی، مذاکراتش با شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت اکثر نامزدهای دوم خردادی در [انتخابات] میان‌دوره‌ای مجلس را تعریف‌ کرد؛ خیلی ناراضی‌اند. گفته شد، با نفوذ آقای [مجید] انصاری، [نماینده تهران] ، در قانون برنامه، دو طرح گذاشته‌اند که باید اصلاح شود. گفت، آقای [سیدعلی‌اصغر] حجازی از دفتر رهبری، در روزی که او در ساوه بوده، تلفنی به او گفته است که آقای بهزاد نبوی، [نایب‌رئیس مجلس]، در مورد فرمان هشت‌ماده‌ای رهبری، در خصوص مبارزه با فساد، بد برخورد کرده است. قرار شد سران سه قوه، آیین‌نامه‌ای برای کنترل درست مبارزه با فساد تهیه کنند که مثل مسئله ثروت‌های بادآورده، خراب نشود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902823

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق